آنچلوتی: رونالدو یک حرفه‌ای تمام‌عیار است

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره رابطه‌اش با بازیکنان و خصوصاً اسطوره پیشین کهکشانی‌ها سخن گفت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در تازه‌ترین اظهارنظر درباره رابطه‌اش با بازیکنانش در رئال مادرید گفت: گاهی اوقات از بازیکنان می‌پرسم که؛ "شما چه هستید؟" که آنها در جواب می‌گویند؛ "ما بازیکن هستیم."، اما من در پاسخ به آنها می‌گویم؛ "نه، شما انسان‌هایی هستید که فوتبال بازی می‌کنید". من سعی می‌کنم با بازیکنان رابطه خوبی داشته باشم، چون از این طریق می‌توان عملکرد بهتری از آنها گرفت. ما فصلی فوق‌العاده‌ با رقابت در تمامی رقابت‌ها خواهیم داشت.

وی همچنین در خصوص گرد هم آوردن بازیکنانی همچون رودریگو، امباپه و وینیسیوس جونیور اظهار داشت: رئال مادرید استانداردهای بسیار بالایی دارد، چون بزرگترین باشگاه جهان است و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. در این تیم باید قادر باشید کیفیت فنی بازیکنان را در خدمت باشگاه قرار دهید و این چیزی است که سعی می‌کنیم هر سال انجامش دهیم. بازیکنان جدید ما یعنی کیلیان امباپه و اندریک هم خیلی خوب در حال سازگاری با تیم هستند.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید همچنین درباره حرفه مربیگری خاطرنشان کرد: به‌عنوان مربی؛ 3،4 ساعت پیش از بازی شما همیشه عرق می‌کنید، قلب‌تان شروع به تپیدن می‌کند، شروع به فکر کردن منفی می‌کنید، همیشه همین‌طور است! این تنهایی یک مربی است که نمی‌تواند آن را با کسی در میان بگذارد، این یک چیز فردی است و نمی‌توانم آن را به اشتراک بگذارم.

کارلتو که به‌ندرت پیش می‌آید او را کنار زمین عصبانی دید، در این خصوص هم اظهار داشت: این درست نیست که من همیشه آرام هستم چون وقتی عصبانی می‌شوم، از کوره در می‌روم. من خودم را برای مدت طولانی در حرفه سرمربیگری می‌بینم. تا زمانی که آتش درونم برای فوتبال خاموش شود، به مربیگری ادامه خواهم داد.

آنچلوتی همچنین در تمجید از برنده پنج توپ طلا گفت: کریستیانو رونالدو یک حرفه‌ای تمام‌عیار بود و هنوز هم هست. او یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است. کریس یک اسطوره است، یک حرفه‌ای تمام‌عیار و یک مرجع. او همیشه (در رئال مادرید) یک هم‌تیمی شگفت‌انگیز و به‌شدت مورد احترام مابقی بازیکنان بود.

انتهای پیام/+

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ