امشب فرودگاه امام خمینی برای استقلالی‌ها پر از ماجراست!

اقتصاد ایران: همه می دانند که اخراج جواد نکونام از استقلال قطعی شده و یک سرمربی بلغارستانی جدی‌ترین گزینه آبی‌ها برای ادامه لیگ بیست‌وچهارم است.

فوتبالی: آبی‌های تهران در تعطیلات فیفادی پرکارترین روزهای خود را تجربه می‌کنند چراکه اخراج جواد نکونام قطعی شده و به‌زودی جانشین او معرفی می‌شود. پس از باخت مقابل استقلال خوزستان بود که جو شدیدی علیه جواد نکونام شکل گرفت چراکه این سرمربی با انبوهی از بازیکنان نه‌تنها موفق به شکست آبی‌های خوزستان نشد بلکه بازی خسته‌کننده‌ای را هم ارائه داد.

هلدینگ خلیج فارس که نارضایتی هواداران را متوجه شد، خیلی زود اخراج نکونام را در دستور کار قرار داد و جواد هم در مصاحبه شب گذشته خود، تلویحا این اتفاق را تایید کرد.

مدیران باشگاه استقلال ابتدا با فرهاد مجیدی بر سر میز مذاکره نشستند اما سرمربی محبوب سکوهای آبی روی جزییات به‌توافق نرسید و درنهایت بازگشت مجیدی به استقلال منتفی شد تا سرمربی خارجی تنها گزینه باقی‌مانده برای هلدینگ خلیج فارس باشد. کیکه سانچز فلورس، هروه رنار و نناد بیلسا کنار زوران مامیچ از جمله سرمربیان خارجی‌ بودند که نام‌شان در روزهای گذشته مطرح شد و حتی بیلسا سرمربی سابق یونین برلین تایید کرد باشگاه استقلال با او وارد مذاکره شده اما به این پیشنهاد جواب مثبت نداده است.

اکنون ایویلو پِتِف جدی‌ترین گزینه جانشینی جواد نکونام است. پتف بلغار سابقه مربیگری در رده ملی و باشگاهی را دارد و البته افتخارات خاصی در کارنامه او دیده نمی‌شود اما با این حال، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید او را جانشین قطعی جواد نکونام بدانیم. 

پتف قرار بود بامداد امروز وارد تهران شود اما به دلایلی سفر او ۲۴ ساعت به تاخیر افتاد و حالا خبر رسیده باشگاه استقلال برای پتف بلیت هم تهیه کرده است.

سرمربی بلغار امشب یا نهایتا تا بامداد فردا برای عقد قرارداد با استقلال وارد ایران می‌شود تا آبی‌ها ادامه فصل را زیر نظر او دنبال کنند. در این بین شایعه شده هاشم سمیعی از ابتدا مخالف حضور این سرمربی روی نیمکت استقلال بوده اما این شایعه صحت ندارد چراکه نه‌تنها در فوتبال ایران بلکه در جهان برای ارسال آفر رسمی، امضای مدیرعامل لازم است و فرشید سمیعی هم در جریان مذاکرات با ایویلو پِتِف بوده است.

حالا باید منتظر ماند و دید چه زمانی به‌شکل رسمی مراسم معارفه پتف انجام می‌شود. امشب سی آی پی فرودگاه امام(ره) شب پرماجرایی را پیش رو دارد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ