ارائه ۵۴۰۰ مشاوره تخصصی ژنتیک در بهزیستی اردبیل

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۵ هزار و ۴۲۴ مشاوره تخصصی ژنتیک در بهزیستی اردبیل به متقاضیان ارائه شده است.

حامد رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در سال گذشته مددکاری ۳ هزار و ۱۰۵ خانواده در معرض طلاق در اردبیل انجام شده است، اظهار کرد: معاونت امور اجتماعی بهزیستی اردبیل با هدف اتخاذ تدابیر و راهبردهای عملیاتی به منظور توسعه و ارتقای کمی و کیفی خدمات اجتماعی در گروه‌های هدف سازمان ارائه خدمت می‌کند به طوری که در سال گذشته ۳۴۵ کودک کار و خیابانی را در اردبیل ساماندهی کرده و با تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۳۳ میلیون ریال رشد ۵۹ درصدی اعتبارات را در این بخش شاهدیم.

وی از ترخیص ۲۳ کودک بی سرپرست در اردبیل با اعتبار ۷ میلیارد ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال ۶ هزار و ۴۵۰ مورد پرداخت مستمری به زنان سرپرست خانوار انجام شده که در این بخش نیز شاهد افزایش ۲۵۲ درصدی اعتبارات هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲۸ زن آسیب دیده تحت حمایت تخصصی بهزیستی اردبیل قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: در کنار این اقدامات ۴۲۳ حمایت تحصیلی، ۶۰۰ کمک هزینه درمان، حمایت از ۵۴۳ خانواده دارای چندقلوی تحت پوشش و ۲۹۵ ودیعه مسکن، سلامت و کمک هزینه جسمی زنان نیز پرداخت شده است.

رضایی از ایجاد یک هزار و ۲۸۹ مورد اشتغالزایی با تحقق ۱۰۷ درصدی نسبت به برش کشوری خبر داد و بیان کرد: با تخصیص بیش از ۵۴ میلیارد ریال ۱۹۰ کمک هزینه اجاره مسکن خانوارهای تحت پوشش پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲ هزار و ۲۷۵ درصدی را در این بخش شاهدیم.

وی پرداخت ۱۴۸ کمک هزینه خرید جهیزیه و ۶۶۱ کمک هزینه تأمین مسکن مددجویان را یادآور شد و بیان کرد: یک هزار و ۵۰ حق بیمه سهم کارفرمایی و خویش فرمایی و ۱۸۲ میلیارد ریال نیز مشارکت غیرنقدی توسط مراکز دولتی و غیردولتی تأمین و پرداخت شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ