برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در بوشهر معرفی شدند

اقتصاد ایران: بوشهر- ۳۲ دستگاه اجرایی برگزیده در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر ظهر شنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، استاندار و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف بر اساس وظایف و مسئولیت‌های آنان در قالب ۵ گروه تقسیم‌بندی شدند و بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

علی پورداوود افزود: شاخص‌های دستگاه‌های اجرایی بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ مورد بر اساس وظایف و مأموریت‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و برگزیده‌ها تعیین و تجلیل شدند.

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در بوشهر معرفی شدند

در این جشنواره در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، گروه تولیدی مدیریت امور عشایری، گروه فرهنگی، علمی و آموزشی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برگزیده شدند.

در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل دامپزشکی و در گروه عمومی، امنیتی و قضائی، ادارات کل ثبت‌احوال، ثبت‌اسناد و املاک برگزیده شدند.

اداره کل گمرک بوشهر در گروه اقتصادی و مالی و شیلات استان در عرصه محور اقتصاد مقاومتی موفق به رتبه برتر شدند.

ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، حفاظت محیط‌زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری در گروه‌محور بهبود محیط کسب‌وکار و در محور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ادارات راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برتر شدند.

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در بوشهر معرفی شدند

در محور ایجاد اشتغال، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گروه جلب رضایت مردم از خدمات دولت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان برگزیده معرفی و ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بخش اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور شهید برتر شدند.

اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در بخش بیشترین ارتقای عملکرد نسبت به سال قبل، در محور احیای امربه‌معروف و نهی از منکر صداوسیمای استان و محور خدمات برجسته اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر برگزیده شدند.

برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در بوشهر معرفی شدند

در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر دانشگاه خلیج‌فارس به‌عنوان دانشگاه برتر کشور برتر اعلام شد و در محور تحقق اهداف ۱۰ دستگاه شامل آموزش فنی و حرفه‌ای، تبلیغات اسلامی، جهاد کشاورزی، آموزش‌وپرورش، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه فرهنگیان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، شرکت توزیع نیروی برق و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر به‌عنوان برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ