۳۹۰‌ نفر کلاس اولی در مدارس اردستان ثبت‌نام شدند

اقتصاد ایران: اردستان-مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: حدود ۳۹۰ نفر برای سال تحصیلی جدید در پایه اول دبستان در مدارس اردستان ثبت‌نام شده‌اند.

احمد خاکسار مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پروژه مهر برای سال تحصیلی جدید با شعار "ثبت‌نام مطلوب، عدالت آموزشی و خانواده مداری" است و ثبت‌نام کتب درسی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی انجام شده و در حال حاضر همکاران در حال توزیع کتاب هستند.

وی افزود: ثبت نام کتب درسی برای مقطع متوسطه اول و دوم نیز انجام شده و امید می‌رود به زودی از استان به دست ما برسد و برای اول مهر در حوزه کتب درسی مشکلی نداریم.

مدیرآموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دانش آموزان یکی دیگر از موارد پروژه مهر است که با توجه به محدوده‌بندی‌های صورت گرفته ثبت نام انجام شده و در این راستا نیز مشکلی در شهرستان وجود ندارد.

خاکسار تصریح کرد: شاداب‌سازی، تعمیرات و تجهیزات مدارس به‌عنوان یکی از موارد پروژه مهر و طرح شهید عجمیان برای بسیاری از مدارس انجام شده که در این راستا رنگ‌آمیزی، تعمیرات جزئی و تهیه امکانات برای برخی مدارس انجام شده است‌.

وی بیان کرد: شروع سال تحصیلی با زنگ ایثار و مهر است همچنین هماهنگی‌ها برای انجام مراسم‌های شروع سال تحصیلی در مدارس شهرستان در جلسه‌ای با حضور مدیران مدارس انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش اردستان یادآور شد: سازماندهی نیروی انسانی برای مدارس تا حدودی مشخص شده و برای شروع سال تحصیلی جدید هیچ کلاسی بدون معلم نخواهیم داشت که در این راستا از نیروهای ماده ۲۸، ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان و تعدادی از بازنشستگان استفاده می‌شود.

خاکسار اضافه کرد: پروژه مدرسه سردار شهید سلیمانی فاز اول آن شامل محیط آموزشی شش کلاسه همراه با تجهیزات آماده شده اما ساختمان کارگاه‌های آن در حال تکمیل است که امید می‌رود در بهمن‌ماه با اعتبار ۷ میلیارد تومان افتتاح شود.

وی گفت: اعتبار پروژه نیمه‌تمام سالن ورزشی دبیرستان امام خمینی (ره) توسط نوسازی مدارس در نظرگرفته شده و بحث مناقصه آن نیز انجام شده که پیمانکار مشغول به فعالیت است و قول داده‌اند که در بهمن ماه افتتاح شود که این پروژه اعتبار ۸ میلیارد تومانی دارد.

مدیر آموزش و پرورش اردستان با بیان اینکه حدود ۳۹۰ نفر برای سال تحصیلی جدید در پایه اول دبستان ثبت‌نام شده‌اند؛ یادآور شد: رشته کامپیوتر برای هنرستان شهید مدنی درخواست شده بود که مجوز رشته گرفته شده و آمده همچنین تاکنون ۱۵ نفر در شهرستان برای این رشته ثبت‌نام شده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ