پیاده‌راه سازی خیابان سلمان فارسی در منطقه ۷ آغاز شد

اقتصاد ایران: شهردار ناحیه ۱ شهرداری منطقه ۷ تهران از پیاده‌راه سازی خیابان سلمان فارسی در این ناحیه در راستای اجرای طرح توسعه محله‌ای و ایمن سازی تردد شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن فروغی فر شهردار ناحیه ۱ شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد: توسعه در سطح محلات مجموعه‌ای از اقدامات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در برمی‌گیرد و هدف از این توسعه بازگرداندن حیات همه جانبه به ساختار شهر است. مردم از مدیریت شهری انتظار رسیدگی به محله، کوچه و معابر خود را دارند و به ویژه در مناطق محروم اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای و من شهردارم، رضایت بیشتری از مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: در بودجه شهرداری تهران سهم ویژه‌ای برای پروژه‌های توسعه محله‌ای و کوچک مقیاس دیده شده که با اجرای این پروژه‌ها، شرایط بهتری در زندگی شهری فراهم خواهد شد. توسعه پایدار شهری از اهمیت بسیاری برخوردار است و به معنای تحقق تعادل بین اقتصاد، اجتماع و محیط زیست است.

شهردار ناحیه ۱ شهرداری منطقه ۷ گفت: برنامه‌ریزی محله محور و برنامه‌ریزی مشارکتی دو الگوی مهم در توسعه محله‌ها برای حصول توسعه پایدار شهری می‌باشند. برنامه‌ریزی محله محور با تاکید بر شناخت و درک عمیق از ویژگی‌ها و نیازهای محله و شهروندان آن، برنامه‌ها و طرح‌های توسعه را ارائه می‌دهد و بر این اصل تاکید دارد که هر محله دارای یک شخصیت و جایگاه منحصر به فرد و نیازهای خاص خود است که برنامه‌ریزی‌ها باید متناسب با شرایط آن محله انجام شود. برنامه‌ریزی مشارکتی با فراهم کردن فرصت‌های مشارکت مستقیم شهروندان و نهادهای محلی در فرآیند تصمیم‌گیری، باعث افزایش ارتباطات اجتماعی و ایجاد احساس مسئولیت در جامعه محلی شود.

وی تاکید کرد: پیاده‌راه سازی خیابان سلمان فارسی یکی از چندین پروژه توسعه محله‌ای در این ناحیه است که عملیاتی از قبیل کفپوش بتنی و طوقه چینی از تقاطع خیابان حق‌پرست تا خیابان یزدی به اتمام رسیده و همکارانم در حال ادامه اجرای این پروژه در تقاطع کوچه قبادوز تا کوچه یزدی هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ