ابوالفضل پورعرب از بیمارستان مرخص شد؛ «اتللو» پاییز روی صحنه

اقتصاد ایران: ابوالفضل پورعرب پس از جراحی «پا» از بیمارستان مرخص شده و در حال حاضر در منزل دوران نقاهت را می‌گذراند. او به پیگیری تمرین‌های نمایش «اتللو» ادامه می‌دهد و امیدوار است که این نمایش در پاییز روی صحنه تالار وحدت برود.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش خبری منتشر شد که ابوالفضل پورعرب، بازیگر برجسته سینما و تلویزیون، به دلیل عفونت «پا» تحت عمل جراحی قرار گرفته و در بیمارستان بستری شده است. خوشبختانه، پورعرب اکنون از بیمارستان مرخص شده است.

پورعرب قرار بود در اواخر شهریورماه نمایش «اتللو» را با بازیگرانی همچون احمد کاوری، نیوشا ضیغمی و چندی دیگر روی صحنه ببرد. با این حال، به دلیل بیماری و جراحی «پا»، اجرای نمایش به عقب افتاد.

علیرضا تقی‌پور تهیه‌کننده «اتللو» در گفت‌وگویی با تسنیم اعلام کرد که ابوالفضل پورعرب در حال حاضر دوران نقاهت را در منزل سپری می‌کند و پیگیر روند تمرین‌های نمایش «اتللو» است. این تهیه‌کننده تأکید کرد: «الان خوشبختانه آقای پورعرب تمرین‌های این نمایش را از نزدیک دنبال می‌کند و پیش‌بینی‌مان این است که فصل پاییز بتوانیم این نمایش را روی صحنه تالار وحدت ببریم.»

وی افزود: «وضعیت جسمانی‌ام پس از دو بار عمل جراحی و قرار دادن «آتل ثابت» رو به بهبودی است و امیدوارم این نمایش به بهترین شکل و فاخرترین شرایط روی صحنه برود و مردم از تماشای آن لذت ببرند.»

ابوالفضل پورعرب، بازیگر 63 ساله سینما، بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و فیلم‌های ماندگاری همچون «عروس»، «نرگس»، «چهره»، «دست‌های آلوده»، «غریبانه» و «مردی شبیه باران» را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ