سالن ورزشی پردنجان بعد از ۲۰ سال افتتاح شد

اقتصاد ایران: شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سالن ورزشی پردنجان بعد از ۲۰ سال افتتاح شد که یکی از اقدامات خوب ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر امروز شنبه در شورای اداری شهرستان فارسان اظهار کرد: بعد از شهادت شهید رئیسی اعتباری برای پروژه‌های استان تزریق نشد و طلب عمده پیمانکاران پرداخت نشده است.

وی تصریح کرد: پیگیری‌ها برای آزادسازی اعتبارات در حال انجام است، اما لازم است مدیران نیز به‌صورت جداگانه از وزارتخانه‌های مربوطه پیگیری‌ها را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با پیگیری‌های فرمانداران پروژه‌های بزرگی هم در هفته دولت سال گذشته و هم امسال افتتاح یا آماده افتتاح شد.

حیدری بیان داشت: پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان فارسان پیشرفت خوبی داشته و اقدامات خوبی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی عنوان داشت: استفاده از ظرفیت‌های داخلی، به نتیجه رساندن کارها با بهره‌گیری از کار جهادی، حفظ وحدت و هم‌دلی و جلوگیری از ایجاد دوقطبی و کمک به دولت قسمتی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جذب اعتبارات ۱۴۰۲ تا ۱۵ روز دیگر فرصت دارد و لازم است مدیران با جدیت موضوع را دنبال کنند و اجازه ندهند اعتباری برگشت بخورد.

حیدری با اشاره به اینکه آب‌منطقه‌ای گام‌های بلندی در شهرستان فارسان برداشته و از آن جمله می‌توان به پروژه سد بابا حیدر اشاره کرد، که بعد از بیش از ۱۵ سال در زمان کوتاهی پیشرفت خوبی داشت خاطرنشان کرد: بسیاری از خیرین در ساخت مدارس ورود می‌کنند، اما چه کار خیری مهم‌تر از آب است و لازم است در این زمینه اهتمام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: با اجرای سد بابا حیدر شاهد تحول عظیمی خواهیم بود و آب پایدار برای مردم تأمین می‌شود.

حیدری اضافه کرد: اداره کار بحث اشتغال خانگی را دنبال کند، هرچند شاهد جهش خوبی در حوزه اشتغال هستیم.

وی بیان داشت: آب‌رسانی از چشمه کوهرنگ که آب‌رسانی سه شهرستان کوهرنگ، شهرکرد و فارسان را بر عهده داشت تصفیه‌خانه نداشت، اما ۱۰۰ میلیارد تومان در سفر اول رئیس جمهور اعتبار در نظر گرفته شد و امروز فاز اول این تصفیه‌خانه افتتاح می‌شود، خوشبختانه برای کوهرنگ هم یک پک تصفیه‌خانه در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جاده خوابگاه دانشگاه هنر دختران باید هرچه سریع‌تر ایجاد شود و موانع در این زمینه برطرف شود.

حیدری با بیان اینکه تعداد قابل توجهی مجوز در بحث گردشگری صادر شده است و تاکید بر حمایت از بخش خصوصی در این زمینه است، چراکه در ایجاد اشتغال و رونق صنعت گردشگری تأثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به بحث نهضت ملی و جوانی جمعیت روستاها بیان داشت: راه و شهرسازی تهیه و واگذاری زمین‌های جوانی جمعیت را سرعت دهد و عملیات ساخت هرچه سریع‌تر آغاز شود.

حیدری اذعان داشت: بنیاد مسکن در بحث طرح هادی اهتمام جدی داشته باشد و نسبت به آسفالت معابر روستایی اقدامات لازم صورت بگیرد و در این راستا شهرداری‌ها نسبت به توسعه آسفالت معابر روستایی، نهضت آسفالت‌سازی معابر را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سالن ورزشی پردنجان بعد از ۲۰ سال افتتاح شد که یکی از اقدامات خوب ورزش و جوانان است و تاکید می‌شود این اداره در خصوص توسعه زمین‌های ورزشی و سالن‌ها اقدام کند.

حیدری خاطرنشان کرد: ارتباطات اقدامات خوبی در بحث فیبرنوری داشتند و تاکید می‌شود گسترش یابد و نقاط کور در بحث اپراتور همراه اول رفع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: شهرک صنعتی در جونقان در بحث گاز، ارتباطات و زیرساخت، سرمایه‌گذار و… مشکل داشت، که برخی رفع شد و بقیه هم باید رفع شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ