پلیس پای کار برگزاری اعیاد مذهبی همچون جشن میلاد نبی اکرم(ص) است

اقتصاد ایران: شهرکرد-معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشن میلاد نبی اکرم (ص)، گفت: پلیس در برگزاری این جشن مانند همیشه همکاری لازم را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی عسگری ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشن میلاد با سعادت نبی اکرم (ص)، اظهار کرد: پلیس در برگزاری این جشن و در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی مانند همیشه همکاری لازم را خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: اگر مقرر شود جشن روز میلاد پیامبر اکرم (ص) در یک خیابان مانند خیابان کاشانی شهرکرد برگزار شود باید موضوعات ترافیکی و عبور و مرور ضروری شهروندان نیز در نظر گرفته شود.

وی در پایان با اشاره به برخی کاستی‌های در برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص) طی سالیان گذشته، ادامه داد: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در سال جاری با تمام توان پای کار است و در برگزاری این جشن معنوی همکاری لازم را خواهد داشت.

اهمیت فضاسازی شهری در برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید بصیر موسوی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: فضاسازی شهری متناسب با میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نکته بسیار مهمی است که در ابتدا باید به آن پرداخته شود.

وی افزود: برگزاری مراسم جشن و مولودی‌خوانی در سراسر چهارمحال و بختیاری، برپایی موکب‌های صلواتی و پذیرایی، اجرای طرح اطعام نبوی با مشارکت مردم، اهدای جوایز به متولدین هم نام با پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و اجرای برنامه‌های خانوادگی نظیر پیاده‌روی خانوادگی از دیگر اموری هستند که در راستای برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام می‌توان انجام داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری شب شعر، مسابقات ورزشی، اعزام مبلغ و مداح به سراسر استان در این ایام، غبارروبی و عطر افشانی بقاع متبرکه، تخصیص سبد کالا به گروه‌های هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) و اعطای عیدی نبوی به کودکان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز از جمله برنامه‌های پیشنهادی در راستای برگزاری جشن میلاد رسول اکرم (ص) هستند.

محتوای اعیاد مذهبی از اهمیت بالایی برخوردار است

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی، مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مردم این استان همواره در مناسبت‌های مذهبی پای کار هستند و مسئولان گاهی لازم است کمی همراهی و همکاری داشته باشند تا این جشن‌های مردمی به بهترین شکل ممکن برگزار شوند.

وی افزود: در برگزاری جشن ۱۷ ربیع‌الاول ما به یک فضای متفاوت و متنوع نیاز داریم یعنی باید فضای شهر کاملاً متفاوت شود و هر فردی با ورود به شهر متوجه یک فضای وحدت‌آفرین و همراه با اصول و مبانی شیعی شود.

مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت محتوای غنی در برگزاری جشن‌های مذهبی مانند میلاد رسول اکرم (ص)، بیان کرد: افرادی که در چنین محافلی شرکت می‌کنند به دنبال محتوای غنی و فاخر هستند بنابراین باید این محتوا تهیه و در اختیار افراد قرار بگیرد تا برگزاری جشن مذهبی تأثیر خود را در جامعه داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ