توقف سرویس‌های دانش‌آموزان در محوطه داخلی مدارس

اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۸ تهران لزوم به‌کارگیری تمهیدات لازم برای توقف سرویس‌های دانش‌آموزان در محوطه داخلی مدارس را در کاهش بار ترافیکی معابر منتهی به مدارس تأثیرگذار دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران در این نشست لزوم هماهنگی نهادها و دستگاه‌های متولی همچون پلیس راهور و آموزش و پرورش منطقه را در به‌کارگیری تمهیدات لازم برای مدارسی که امکان توقف سرویس دانش‌آموزان را در محوطه داخلی مدارس دارند ضروری عنوان کرد و این اقدام را در کاهش بار ترافیکی معابر منتهی به مدارس منطقه مؤثر دانست.

شهردار منطقه ۸ تهران با بیان اینکه ایمنی معابر محدوده مدارس در این بازه زمانی مورد بازبینی قرار گرفته افزود: با شناسایی ۷۰ مدرسه در سطح منطقه، اقدامات لازم در خصوص آرام‌سازی و ایمنی محدوده مدارس طی هماهنگی با آموزش و پرورش و پلیس راهور منطقه در حال انجام می‌باشد.

وی در خصوص اقدامات حوزه‌های عمرانی و خدمات شهری منطقه در طرح استقبال از مهر تصریح کرد: معاونت فنی و عمرانی منطقه در سال گذشته بهسازی آسفالت محوطه ۲۸ مدرسه و در سال جاری تا کنون آسفالت‌ریزی و بهسازی محوطه ۱۱ مدرسه را به اتمام رسانده و در حال انجام است. همچنین عملیات عمرانی ایزوگام، رنگ‌آمیزی و مرمت ساختمان مدارس منتخب با هماهنگی اداره آموزش و پرورش منطقه در دستور کار قرار دارد.

به گفته شهردار منطقه ۸ تهران شست‌وشو، نظافت، پاکسازی مدارس، جمع‌آوری نخاله محدوده مدارس، پاکسازی و امحای نوشتار و برچسب‌ها، لایروبی انهار، نظافت باغچه‌ها، شست‌وشوی جداول منتهی به مدارس در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه قرار دارد.

بر اساس این گزارش طرح استقبال از مهر سال جاری از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهر ماه در حال اجرا بوده و این نشست در راستای هماهنگی و آگاهی از اقدامات در حال انجام و برنامه‌ریزی شده نهادهای ذیربط شهری برگزار شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ