امکان حضور انفرادی ورزشکاران در مسابقات لیگ تکواندو بزرگسالان

اقتصاد ایران: زنجان-رئیس فدراسیون تکواندو گفت: استان‌هایی که به دلیل نبود حامی مالی نمی‌توانند در این رویداد مهم شرکت کنند ورزشکاران توانمند خود را به صورت انفرادی به این رقابت ها اعزام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی ظهر شنبه در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان زنجان با اشاره به روند برگزاری مسابقات لیگ تکواندو بزرگسالان کشور، گفت: استان‌هایی که به دلیل نبود حامی مالی نمی‌توانند در این رویداد مهم شرکت کنند ورزشکاران توانمند خود را به صورت انفرادی به این رقابت ها اعزام کنند.

وی افزود: یکی از سیاست‌های امروز فدراسیون تکواندو، همدلی بوده و هیئت‌های استانی باید این مهم را در نظر گرفته و از همه ظرفیت‌های این رشته در استان استفاده کنند.

سادعی ادامه داد: یکی از اقدامات فدراسیون برای حضور حداکثری استان‌ها در لیگ، اتخاذ تمهیدات لازم برای حضور ورزشکاران شاخص استان‌ها به صورت انفرادی است تا با این اقدام بتوانند ورزشکاران خود را در این رقابت‌ها حضور دهند.

رییس فدارسیون تکواندو به موفقیت های این فدارسیون دررقابت های مسابقات المپیک و پارا المپیک، گفت: رشته تکواندو هم اکنون در معرض دید همگان قرار دارد و بر این مبنا هیات های استانی در کسب و تداوم موفقیت‌های آن نقش بسزایی ایفا می کنند.

ساعی افزود: فدراسیون در برخی مواقع اختیارات خود را به هیات های استانی تفویض کرده است و هیات ها باید از این فرصت استفاده خوبی کنند.

وی با بیان اینکه تکواندو، یک خانواده بزرگ به شمار می‌رود و باید با همفکری و همدلی برای حل مشکلات و کسب موفقیت های این رشته ورزشی تلاش کرد، ادامه داد: همه باید برای توسعه رشته تکواندو همراهی کنند و موفقیت رشته تکواندو بدون همکاری و همراهی همه دست اندرکاران و فعالان این رشته محقق نمی شود.

رییس فدارسیون تکواندو با تاکید بر اینکه شعار من از روز اول ورود به فدراسیون، همدلی بوده است و هیات های استانی نیز باید به این مولفه توجه کنند، گفت: رئیس جدید هیات تکواندو استان زنجان از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها نهایت استفاده را داشته باشد و باید در تحقق اهداف فدراسیون پیشگام باشد.

در این مجمع اصغر محمدی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید هیات تکواندوی استان زنجان انتخاب شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ