مجموعه ها از اقدامات قانونی واحدهای تولیدی وبخش خصوصی حمایت کنند

اقتصاد ایران: ارومیه - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مجموعه ها باید در استان از اقدامات قانونی واحدهای تولیدی و بخش خصوصی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی پیش از ظهر شنبه در هشتمین جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری استان، با تبریک حلول ماه ربیع الاول، اظهار کرد: آنچه که امروز برای هر مجموعه‌ای واجد حساسیت و به عنوان تکلیف شرعی، دینی، سازمانی و ملی است، تلاش در جهت توسعه و اعتلای کشور است.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی یک استان پر ظرفیت و توانمند از نظر نیروی انسانی و سایر ظرفیت‌ها است و همه مدیران وظیفه دارند با حمایت از تولید و استفاده از ظرفیت‌های استان، مسیر حرکت را در راستای توسعه استان و رفع مشکلات پیش ببرند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به سوءاستفاده و کلاهبرداری تعدادی افراد سود جو از مردم با وعده سودهای غیر متعارف گفت: اگر بتوان نقدینگی‌ها و بخشی از دارایی موجود در دست شهروندان و بخش خصوصی را به سمت تولید و اشتغال مولد هدایت کرد، نه تنها تولید استان توسعه پیدا خواهد کرد بلکه منافع آن شامل مردم خواهد شد، برای نیل به این منظور باید تدابیر پیشگیرانه و آگاهی سازی از سوی مراجع ذیصلاح اتخاذ و از طریق رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی به سمع و نظر مردم رسانده شود.

عتباتی با قدردانی از فعالان اقتصادی و بخش خصوصی که با همه کمبودها چراغ صنعت را روشن نگه داشته و به چرخش چرخ اقتصاد کمک می‌کنند تاکید کرد: همه مجموعه‌ها باید از اقدامات قانونی واحدهای تولیدی و بخش خصوصی حمایت کنند و بخشنامه‌ها و آئین نامه‌ها را به نفع تولید کنندگان تفسیر کرد و دستگاه قضائی نیز در این امر در کنار مدیران اجرایی، صنعت و تولید استان تمام قد ایستاده است چراکه باور بر این است که هرچه قدر تولید و اقتصاد توسعه پیدا کند ناهنجاری‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه گفت: هرچه قدر در حمایت از تولید و اشتغال تلاش گردد از بسیاری از بزهکاری‌ها پیشگیری خواهد شد.

حسین مجیدی ادامه داد: حمایت از مدیرانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند مورد تاکید دستگاه قضائی است و نگاه جلسات کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری استان این است که موضوعات را منطبق با قوانین و مقررات تنظیم و در اختیار مدیران قرار دهد.

در ادامه دستورات جلسه که شامل بررسی مشکلات ۸ واحد تولیدی و یک گاوداری مطرح و پس از ارائه نقطه نظرات حاضرین مصوباتی در راستای رفع مشکلات این واحدها به تصویب رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ