مشاوره لزوماً در رتبه کنکور مؤثر نیست/ بهترین مشوقم خانواده بود

اقتصاد ایران: نیشابور- رتبه ۵ کنکور تجربی گفت: خانواده من در این رتبه بسیار مؤثر بودند و همراهی خانواده با من باعث انگیزه بیشتر من برای درس خواندن می‌شد.

احسان نعیمی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال تحصیلی دهم و یازدهم تقریباً میانگین ۱۰ تا ۱۱ ساعت و در سال تحصیلی دوازدهم میانگین ۱۲ تا ۱۳ ساعت درس می‌خواندم.

رتبه ۵ کنکور تجربی افزود: در کلاس دهم و یازدهم شاید انتظار این رتبه را نداشتم اما در کلاس دوازدهم انتظار رتبه تک رقمی رو داشتم.

وی بیان کرد: من در مدرسه شهید بهشتی تیزهوشان نیشابور درس می‌خواندم و جو مدرسه به دلیل اینکه همه دانش آموزان در دروس قوی‌تر هستند و بیشتر مطالعه می‌کردند در انگیزه من تأثیر زیادی داشت.

نعیمی خواه ادامه داد: تحصیلم در مدرسه تیزهوشان باعث ایجاد فضای رقابتی بهتری شده بود تا بیشتر درس بخوانم و علاوه بر آن دبیران خوبی نیز این مدرسه داشت و نکات خوبی رو به ما یاد می‌دادند.

نخبه نیشابوری ابراز کرد: دوست دارم در رشته پزشکی دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم و خانواده من در این رتبه بسیار مؤثر بودند و فضای خوبی را در خانه برای مطالعه من بوجود آورده بودند و همراهی خانواده با من باعث انگیزه بیشتر من برای درس خواندن می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: من کلاس‌های آنلاین کنکور شرکت کردم و کلاس‌های خصوصی و حضوری موسسه‌ها نرفتم.

نعیمی خواه تصریح کرد: توصیه من به کنکوری‌ها این است که لزوماً افراد نیاز به مشاور ندارند و هر کس بهترین مشاور برای خودش است و اینکه ساعت مطالعه شاید خیلی اهمیت نداشته باشد بلکه بیشتر کیفیت مطالعه اهمیت دارد.

رتبه ۵ کنکور تجربی تاکید کرد: تداوم مطالعه در رتبه کنکور بسیار مؤثر است و نباید به صورت نوسانی درس خوانده نشود و یک روند متعادل و یک نواختی را داشته باشد.

وی گفت: دانش آموزان اگر بتوانند از کلاس دهم درس‌ها را با هدف کنکور بخوانند خیلی در رتبه کنکور آنها مؤثر است اما برای شروع درس خواندن کلاس دوازدهم هم دیر نیست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ