لزوم بهره مندی از ظرفیت راویان دفاع مقدس در بازگشایی مدارس

اقتصاد ایران: رشت- فرماندار رشت بر لزوم بهره مندی از ظرفیت راویان دفاع مقدس در بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: خاطرات دوران دفاع مقدس باید به نسل جدید منتقل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر شنبه در شواری آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام دارد، اظهار کرد: فصل بازگشایی مدارس در پیش است که باید برنامه ریزی‌های لازم برای استقبال از دانش‌آموزان و نوآموزان در بهار علم و دانش صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از معلم، مدرسه و اولیای مدرسه است که همواره قدردان‌شان هستیم، افزود: برای جشن بازگشایی مدارس فضای آموزشی و شکل ظاهری آن باید متناسب با هر مقطع تحصیلی فضاسازی شود.

عاشوری با اشاره به اینکه در این روز از راویان هشت سال دفاع مقدس برای خاطره گویی با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت کمک گرفته شود، ادامه داد: جشن آغاز سال تحصیلی آمیخته با فضای شاد و نشاط باشد.

فرماندار رشت با اشاره به احداث پل‌های روگذر در شهرستان رشت بیان کرد: با توجه به پل‌های در حال احداث با همکاری پلیس راه و راهور تلاش بر این است تا مدیریت ترافیک به خوبی صورت گیرد.

عاشوری با اشاره به صدور مجوز مدارس غیر انتفاعی تصریح کرد: مدارس غیرانتفاعی باید بر اساس استانداردهایی مجوز اخذ کنند، مدارس دولتی وجود دارد که از لحاظ کمی و کیفی حتی از مدارس غیر انتفاعی بالاتر هستند اما سرانه آموزشی کافی ندارند و ناچار هستیم به سمت مدارس غیر انتفاعی برویم.

فرماندار شهرستان رشت به فرسودگی برخی مدارس اشاره کرد و گفت: این مدارس نیازمند ایمن سازی است لذا خانواده‌ها نباید نسبت به ایمنی و امنیت فرزندان در مدارس دغدغه‌ای داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ