کشاورزان هرچه سریعتر برای دریافت کود مورد نیاز خود اقدام کنند

اقتصاد ایران: همدان ـمدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت:از کشاورزان درخواست داریم هرچه سریعتر برای دریافت کودها اقدام کنند تا شاهد ازدحام و شلوغی مراکز توزیع در ماه‌های مهر و آبان نباشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر شرکت خدمات حمایت کشاورزی استان همدان ظهر امروز گفت: برای جلوگیری از ازدحام و شلوغی مراکز توزیع کود کشاورزی در ماه‌های مهر و آبان، کشاورزان هرچه سریع‌تر برای دریافت کود مورد نیاز کشت‌های خود اقدام کنند.

بهروز الیاسی با بیان اینکه تأمین، تدارک و توزیع انواع کودهای کشاورزی برای تغذیه گیاهان، برعهده این شرکت است، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ موفق شدیم برنامه ۱۲۰ هزار تُنی انواع کودهای کشاورزی مورد نیاز کشت‌های استان را محقق کنیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳ نیز برنامه ۱۳۰ هزار تنُی به ما تکلیف شده و درحال تأمین و تدارک و توزیع آن هستیم.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان تاکید کرد: در حال حاضر که در آستانه کشت‌های پاییزه استان هستیم، آمادگی تأمین تمام کودهای مورد نیاز کشاورزان را داریم.

وی افزود: از کشاورزان درخواست داریم هرچه سریع‌تر برای دریافت کودها اقدام کنند تا شاهد ازدحام و شلوغی مراکز توزیع در ماه‌های مهر و آبان نباشیم.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: کشاورزان می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات مناطق خود بعد از دریافت حواله الکترونیکی از کارگزاری‌ها و عاملین فروش شرکت کودهای کشاورزی خود را دریافت کنند.

الیاسی یادآور شد: تعداد ۱۰۰ کارگزار فعال آماده خدمات‌رسانی به کشاورزان هستند.

وی در ادامه به رابطه مستقیم تغذیه بهینه و مناسب گیاه با کمیت و کیفیت محصولات تولیدی اشاره کرد و اظهار کرد: هرچقدر تغذیه گیاه اصولی و بر مبنای نیاز خاک باشد می‌توانیم محصول با کیفت‌تری داشته باشیم و به امنیت غذایی بیشتری برسیم.

الیاسی در پایان افزود: در حالی که کشاورزی بدون استفاده از کودهای کشاورزی، ناکارآمد و غیر اقتصادی خواهد بود، استفاده بهینه از آن می‌تواند کیفیت محصولات را تا ۶۰ درصد افزایش دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ