مسکن ملی شهر پردنجان کلنگ‌زنی شد

اقتصاد ایران: فارسان-مسکن ملی شهر پردنجان پیش از ظهر شنبه با حضور مسئولین استانی کلنگ‌زنی شد.

به گارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز خوشبختانه توفیق پیدا کردیم که در خدمت مردم عزیز و ارزشمند شهرستان فارسان باشیم. پروژه‌های زیادی جهت افتتاح آماده کرده‌اند و پروژه‌هایی هم‌جهت بازدید هست که از روند فعالیت و پیشرفتشان بازدید خواهیم کرد.

حیدری در ادامه افزود: امروز اولین برنامه کلنگ زنی در شهر پردنجان انجام شد که در شورای تأمین مسکن استان مصوب شده و مقرر گردیده که همه شهرها موظف‌اند نهضت ملی خود را آماده و راه‌اندازی کنند که خوشبختانه درصد بالایی از شهرهای ما زمینه را فراهم کرده‌اند و کلنگ زنی نیز انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در شهر پردنجان شاهد کلنگ زنی هستیم این پروژه به‌صورت خود مالکی و گروهی ساخت و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: زمین به‌صورت مجانی به آن‌ها تحویل داده می‌شود و وام تسهیلات هم فراهم خواهد شد و مردم عزیز شروع به کار می‌کنند و این کار بازدهی بسیار خوبی دارد و هم سرعت و کیفیت خوب دارد و مردم به سلیقه خود این کار را انجام خواهند داد و زیرساخت‌های برق، آب، گاز و فاضلاب هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

خدایار باقری هارونی مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستان مسکن ملی شهر پردنجان کلنگ زنی شد.

وی در ادامه افزود: مساحت زمین برای مسکن ملی در نظر گرفته‌شده ۱ هکتار می‌باشد در ۳۴ قطعه و ۱۱۲ واحد و ۳ طبقه و هر قطعه ۳ واحدی ساخته می‌شود.

مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: عملیات آماده‌سازی توسط شهرداری شهر پردنجان انجام خواهد شد و ساخت این مجتمع ۱۸ ماهه خواهد بود و آماده‌شده زودتر بستگی به استقبال مردم و همکاری بانک‌ها دارد.

پردنجان شهری در شهرستان فارسان از توابع استان چهارمحال و بختیاری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ