تشکل‌ها برای برگزاری بهترجشنواره تئاترکویر به کمک بهزیستی بیایند

اقتصاد ایران: کرمان_مدیرکل بهزیستی استان کرمان از همه افراد دارای معلولیت و انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط خواست برای بهتر برگزار شدن ششمین جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت (کویر) به کمک بهزیستی بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا وحید زاده، روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت (کویر) در کرمان برگزار خواهد شد، افزود: از همه افراد دارای معلولیت و انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط استدعا دارم برای بهتر برگزار شدن ششمین جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت (کویر) به کمک بهزیستی بیایند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی که برای ارائه و ابراز استعدادهای افراد دارای معلولیت فرصت سازی می‌نمایند بهترین مکانیزم و ابزار برای این منظور تلقی می‌شوند افزود: به همین دلیل از همه افراد دارای معلولیت و انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط استدعا دارم که از این ظرفیت و فرصت عالی نهایت استفاده ممکن را برده و با احساس تعلق، ضمن مراجعه به معاونت توانبخشی بهزیستی استان کرمان، بخشی از کار را به عهده گرفته و برنامه خود را به بهترین شکل ممکن اجرا نمایند.

وی ادامه داد: نگرانی ما در رابطه با افراد دارای معلولیت تغییر و هماهنگ سازی نگرش و نگاه‌های اجتماعی بود و همیشه به دنبال راهکاری برای تلطیف، تعدیل و منطقی نمودن نگاه‌ها و نگرش‌های اجتماعی نسبت به توانایی‌های افراد داری معلولیت بودیم.

وحید زاده، با اشاره به اینکه حتی اگر بهزیستی خواست موضوع را ساده برگزار نماید، آنها با احساس تعلق خود و تاکید بر همکاری، امور را به بهترین شکل ممکن به پیش ببرند تصریح کرد: وظیفه ما جلب و انتقال برنامه‌های مؤثر به استان است، اما انتظار داریم در استان کرمان تشکل‌های مرتبط با افراد دارای معلولیت با جدیت بهزیستی را مساعدت و با ما همکاری نمایند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ