آماده بازی با فولاد اهواز هستیم

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه آماده بازی با فولاد اهواز هستیم، عنوان کرد: مینی کمپ خوبی در بروجرد برگزار کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مهاجری در سخنانی پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در مقطع تعطیلی بازی‌ها فرصتی ایجاد شد که یک مینی کمپ خوب را در بروجرد برگزار کنیم، از مسئولان نساجی بروجرد بابت همکاری که داشتند تشکر می‌کنم، نیاز بود بازیکنانی که دیرتر به تیم ما اضافه شدند با برگزاری این اردو به آمادگی کامل برسند.

هدف اصلی ما شادکردن دل مردم و لرتباران عزیز است

وی افزود: در این ایام تعطیلی لیگ اصلاً خوب نبود، خودتان بهتر می‌دانید وقتی لیگ شروع می‌شود سه الی چهار هفته زمان می‌برد تا تیم‌ها در شرایط بازی قرار بگیرند، تا تیم ما آمد در شرایط بازی قرار بگیرد فیفادی باعث تعطیلی دوهفته‌ای لیگ شد، ما هم سعی کردیم از این دو هفته استفاده کامل را ببریم و یک هفته را با هماهنگی باشگاه و همکاری خوبی که نساجی بروجرد با ما داشتند در کمپ این مجموعه اردویی را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، ادامه داد: توانستیم با استفاده از این اردو بچه‌هایی که دیرتر به تیم ما ملحق شدند را با فشار تمرینات به آمادگی کامل برسانیم تا یک تیم یک‌دست از لحاظ بدنی داشته باشیم، روز گذشته هم یک دیدار تدارکاتی برگزار کردیم و به خرم‌آباد برگشتیم تا ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه لیگ به‌مانند این سه بازی که گذشت به لحاظ شکل فوتبالی و شرایط فنی به همین روند ادامه دهیم.

مهاجری، تأکید کرد: از روزی که بنده و مجموعه همکاران فنی و بازیکنان در خرم‌آباد حضور پیدا کردیم هدف اصلی‌مان شادکردن دل مردم و لرتباران عزیز بود، انشا الله همان هدف را با گام‌های محکم‌تر، بدن‌های قوی‌تر و اراده قوی‌تر جلو می‌بریم، حضور در لیگ برتر و شرایط بسیار سخت است؛ ولی باید نتیجه‌گیری و نوع فوتبال ما به‌گونه‌ای باشد که دل مردم عزیز و مجموعه باشگاه شاد باشد.

همه تیم‌ها باید از فرصت سیستم VAR بهره‌مند باشند

وی در ادامه سخنان خود پیرامون قضاوت‌های صورت‌گرفته در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، گفت: در مورد داوری‌ها خودتان می‌بینید که متأسفانه تبعیض‌هایی صورت می‌گیرد، مثلاً یک تیم داوری حداقل امکاناتی مثل سیستم ارتباط رادیویی را برای قضاوت یک مسابقه ندارند؛ اما یک تیم داوری با تمام شرایط و سیستم کمک‌داور ویدئویی بازی را قضاوت می‌کنند، همین باعث می‌شود تا صدای اعتراض خیلی‌ها بلند شود و این جا جامعه داوری ما لطمه می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، تأکید کرد: سیستم VAR تکنولوژی پیچیده و سختی نیست که اضافه‌کردن آن به فوتبال و جامعه داوری ما این‌قدر سروصدا داشته باشد، می‌شد خیلی راحت آن را استفاده کرد که هم‌تیم‌ها و هم داورها از آن استفاده کنند و فشار نیز روی فدراسیون برداشته می‌شد، در این سه هفته لیگ شما شاهد تناقضات بودید که وقتی پیش آمد در کنار آن نیز هزار داستان و شبهه ایجاد شد، به نظر من فدراسیون فرصت دارد در این بازه زمانی تعطیلی لیگ بتواند همسان‌سازی کند تا اگر VAR به‌صورت کامل فراهم هست همه تیم‌ها از این سیستم استفاده کنند.

آماده بازی با فولاد اهواز هستیم

مهاجری در خصوص دیدار آینده تیمش با فولاد در اهواز، گفت: ما در حال حاضر برای بازی‌های آینده آماده می‌شویم، چون بازی فولاد بازی اول ما در ادامه راه و بعد از تعطیلی لیگ است نگاه ویژه‌ای به این بازی داریم، بعد از اردوی بروجرد سعی می‌کنیم بر روی نقاط ضعف و قوتی که در بازی فولاد نیاز داریم کار کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه لازم را اهواز بگیریم.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است در ادامه راه بازیکنی به فهرست تیمش اضافه شود یا خیر؟ گفت: با توجه قانونی که متأسفانه فدراسیون در این بحث گذاشته باید در لیست کلی تیم تا سقف ۲۰ بازیکن بزرگسال داشته باشیم؛ اما در لیست هر بازی اجازه حضور ۱۸ بازیکن بزرگسال را داریم، شما ببینید در اینجا دو بازیکن بزرگسال که سرمایه باشگاه هستند را روی نیمکت هم نمی‌توانیم در اختیار داشته باشیم که از لحاظ روحی نیز لطمه می‌خورند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، تأکید کرد: از طرف دیگر دو بازیکن امید اضافه کردیم؛ ولی شما یک آمار بگیرید و ببینید در بین تیم‌ها که بازیکنان امید اضافه کرده‌اند چند نفر از آن‌ها بازی کرده و دقایق حضور آنها در زمین چقدر بوده است، به نظر من این قوانین کمکی به فوتبال ما نخواهد کرد، اگر قرار است موضوعی قانون شود باید ابتدا یک فرصتی به باشگاه‌ها بدهند و آن را از سال بعد اجرایی کنند، در این شرایط باشگاه‌هایی مانند خیبر، هوادار، نساجی و تراکتور که به‌صورت خصوصی اداره می‌شوند قطعاً سرمایه‌های آن‌ها هدر خواهد رفت.

مهاجری، گفت: امیدواریم در این قصه بازنگری کنند تا فوتبال ما کیفیت بالاتری داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ