غفور: باید از آبروی والیبال ایران دفاع کنیم

اقتصاد ایران: قطر پاسور تیم والیبال شهداب یزد، گفت: در این مسابقات دیگر بحث باشگاهی مطرح نیست و دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان به عنوان نماینده ایران حضور دارند تا از آبروی والیبال ایران دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از فردا (یکشنبه ۱۸ شهریور) به میزبانی یزد آغاز می‌شود و این شهر به مدت هشت روز میزبان ستاره‌های بزرگ والیبال جهان خواهد بود که در قالب هشت تیم به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم والیبال شهداب یزد میزبان این رقابت‌ها در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده اندونزی می‌رود که فینال زودرسی در این مسابقات محسوب می‌شود.

امیر غفور قطر پاسور تیم والیبال شهداب یزد در خصوص تیم‌های حاضر و سطح بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ گفت: از فردا رسماً بازی‌ها آغاز می‌شود، از تیم‌ها و بازیکنانی که تا امروز حضور پیدا کردند و حضور پیدا خواهند کرد، شناخت خوبی داریم؛ نسبتاً تیم‌های خوبی شرکت کردند.

وی ادامه داد: قطعاً مسابقات سطح خوب و قابل قبولی خواهد داشت.

قطر پاسور تیم شهداب افزود: از نظر امکانات همه چیز مهیا است، هتل و محل برگزاری مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و امیدوارم با استفاده از امتیاز میزبانی نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

غفور گفت: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم چرا که باید از آبروی والیبال ایران دفاع کنیم؛ اینجا دیگر بحث باشگاهی مطرح نیست و هم باشگاه شهداب یزد و هم باشگاه فولاد سیرجان در این مسابقات به عنوان نماینده ایران حضور دارند.

وی در پایان گفت: از هواداران می‌خواهم همانطور که تا به امروز پشت تیم بودند، در ادامه نیز شهداب را حمایت کنند و قطعاً بازیکنان نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ