ترافیک پرحجم در ۱۰ جاده کشور

اقتصاد ایران: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در ۱۰ محور مواصلاتی کشور خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در ۱۰ محور مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر  در مسیر شمال به جنوب محور چالوس، حدفاصل ماسال تا مجلار و حدفاصل مکارود تا انارک و حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر جنوب به شمال، حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین است. همچنین در آزادراه تهران – شمال محدوده های تونل ۱۸ و تونل البرز نیز ترافیک نیمه سنگین است.  

وی افزود: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز،   محدوده های سه راهی چلاو و کلرد و مسیر شمال به جنوب، محدوده های کلرد، سه راهی چلاو و حدفاصل گزنک تا آب اسک نیز ترافیک پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار و آزادراه قزوین – رشت حدفاصل علی آباد تا ورودی شهر رودبار نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  همچنین در این محور، بارش باران گزارش شده است.

شیرانی گفت: در آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن - تهران محدوده جاجرود و در مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه محدوده دماوند نیز ترافیک نیمه سنگین است.  

وی افزود: در آزادراه قم - تهران محدوده وهن آباد،  آزادراه قزوین – کرج حدفاصل حصارک تا گشلهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محور تهران – پاکدشت محدوده خاورشهر نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی محور ها ادامه داد: در برخی از محور های استان گیلان، بارش باران گزارش شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ