عذرخواهی شهردار اصفهان از قلعه‌نویی بابت شعارها

اقتصاد ایران: شهردار اصفهان در ضیافت شامی که شب گذشته با حضور ملی‌پوشان فوتبال کشورمان برگزار شد، بابت حواشی دیدار ایران - قرقیزستان از امیر قلعه‌نویی عذرخواهی کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، به مناسبت حضور اعضای تیم ملی فوتبال ایران در اصفهان، ضیافت شامی با حضور استاندار و شهردار این شهر، مدیران باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان، مالکان هتل مجلل چهارباغ، مدیر گذر فرهنگی چهارباغ، رئیس هیئت فوتبال اصفهان و جانشین مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمدرضا ساکت ضمن خیرمقدم به استاندار و شهردار اصفهان و دیگر مدیران ورزشی این شهر و قدردانی از اقدامات انجام شده برای میزبانی از تیم ملی و همچنین تشکر از مالکان هتل مجلل چهارباغ گفت: تقدیر و سپاس از فرزندان ایران که ماه‌ها و سال‌ها در نبردهای بین‌المللی سنگین ورزشی تلاش می‌کنند تا با همه سختی‌ها، افتخار و شادی را برای مردم شریف ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.

وی با اشاره به میهمان‌نوازی گرم مردم اصفهان از تیم ملی گفت: احساسات پاک مردم اصفهان صحنه‌هایی بود که در گذر فرهنگی چهار باغ به نمایش درآمد و مردم اصفهان با ساعت‌ها حضورشان مقابل هتل چهار باغ احساسات واقعی‌شان را نسبت به تیم ملی بروز دادند.

در ادامه مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی با قدردانی از استاندار و دیگر مقامات شهر اصفهان گفت: هم‌‌افزایی بسیار خوبی که در سطح استان به وجود آمد، نتیجه‌اش میزبانی از تیم ملی در نخستین بازی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بود.

وی افزود: وقتی کشوری مانند قطر می‌بیند نمی‌تواند در جام جهانی حاضر شود، میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا با میزبانی از این مسابقات فرصت حضور در جام جهانی را پیدا کند، اما تیم ملی ایران با شایستگی به جام جهانی صعود می‌کند. تیم ملی ایران اکنون در رده‌بندی فیفا تیم بیستم دنیاست و فوتبال ساحلی تیم ششم. تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم دنیا قرار دارد و تیم ملی فوتسال بانوان ایران هم بهترین تیم آسیاست. فدراسیون فوتبال 18 رده ملی دارد که براساس تقویم بین‌المللی در مسابقات شرکت می‌کنند.

نبی با اشاره به برگزاری مسابقات پرتعداد در فوتبال ایران تصریح کرد: اگر تعداد تماشاگرانی که در هفته مسابقات فوتبال را با حضور در ورزشگاه‌ها و از طریق تلویزیون تماشا می‌کنند میانگین بگیرید متوجه علاقه‌مندی مردم به فوتبال می‌شوید و این علاقه‌مندی با هیچ رشته دیگری قابل قیاس نیست. 

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و اعضای تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی یک افتخار در امتداد تاریخ است. تیم ملی مانند قطاری در حال حرکت که ایستگاه‌های مختلفی دارد، به صورت مستمر در حال حرکت است و در ایستگاه‌های مختلف یکسری افراد پیاده می‌شوند و یکسری افراد سوار می‌شوند و حضور در این تیم افتخاری بزرگ است. فوتبال ورزش پرطرفداری است و هر حرکت شما در جامعه باعث شادی می‌شود و این یک افتخار است و همه ما باید تلاش کنیم از این فرصتی که خدا به ما داده نهایت استفاده را ببریم و به این افتخار ملی بیفزاییم. 

وی ادامه داد: بعضی وقت‌ها ممکن است مردم به خاطر نتیجه کدورتی پیدا کنند، اما در عمق دل به تلاش نمره می‌دهند و این یک واقعیت است که تلاش، رضایت می‌آورد. من بابت تمام تلاش‌های شما صمیمانه قدردان‌ هستم و امیدوارم در ساعت‌هایی که در اصفهان هستید به شما خوش گذشته باشد.

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای تیم ملی، به برخی رفتارها در پایان دیدار برابر قرقیزستان اشاره داشت و گفت: از آقای قلعه‌نویی به خاطر اساعه ادبی که صورت گرفت، عذرخواهی می‌کنم. شما به گردن فوتبال ایران و فوتبال اصفهان حق دارید و اگر برخی احساساتی شدند، شما به دل نگیرید. با قدردانی از زحماتی که انجام گرفت، اگر قرار است کسی «حیا کند» این منِ مسئول هستم که نتوانستم شرایط را آنطور که در شأن تیم ملی است فراهم کنم، در حالی که براساس تقویم بازی‌ها زمان دیدارهای تیم ملی مشخص است. 

وی با بیان اینکه تساوی کره جنوبی و شکست استرالیا واقعیت فوتبال است خطاب به کادر تیم ملی و بازیکنان گفت: شما دلسوزانه دنبال موفقیت تیم ملی هستید و بیشتر از ما دل‌تان می‌خواهد تیم ملی موفق شود و برای‌تان در بازی‌های پیش رو آرزوی موفقیت می‌کنم.

بر اساس این گزارش، در پایان این ضیافت شام پیراهن شماره 12 تیم ملی از سوی بازیکنان به مدیران شهری و ورزشی استان اهدا شد. همچنین هدایایی سنتی از استان اصفهان از سوی استاندار، شهردار و مالکان هتل چهار باغ به اعضای تیم ملی اهدا شد.

فوتبال , تیم ملی فوتبال ایران ,

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ