همدان در ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان، در جایگاه چهارم کشوری

اقتصاد ایران: همدان ـمدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: استان همدان با ۹۳،۶۲ درصد ثبت سفارش کتب درسی برای دانش آموزان، رتبه ۴ کشوری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: از ۲۷ خردادماه تاکنون حدود ۲،۸۰۰،۰۰۰ جلد کتاب به شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان ارسال شده است.

رسول شیدایی افزود: مناطق بیست گانه از ۱۰ شهریور نسبت به صدور حواله سیستمی و توزیع کتب ابتدایی اقدام نموده اند و مدیران نیز می‌توانند از ۲۴ شهریورماه به استناد حواله صادر شده برای هر مدرسه، توزیع کتاب را بین دانش آموزان آغاز نمایند.

وی اظهار کرد: همچنین صدور حواله برای مدارس متوسطه اول نیز از ۲۰ شهریور امکان پذیر می‌باشد.

شیدایی تاکید کرد: به مدیران مدارس تاکید می‌شود کتب درسی در فضای ایمن و استاندارد نگهداری شود تا هیچ آسیبی نبیند و طبق شیوه نامه از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ شهریور در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد. (مدیران مدارس به استناد حواله صادرشده برای مدرسه که اطلاعات دانش آموزان در آن ثبت می‌باشد، کتب درسی را توزیع نمایند).

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰۸،۵۰۴ دانش آموز ثبت سفارش و خرید کتب درسی را قطعی نموده‌اند، اظهار داشت: حدود ۲۰،۰۰۰ دانش آموز نسبت به ثبت سفارش و ثبت نام قطعی در سیدا اقدام نکرده‌اند، لازم است پس از ثبت اطلاعات دانش‌آموزان در سامانه سیدا توسط مدرسه و تغییر وضعیت ثبت‌نام به قطعی، امکان ثبت سفارش کتاب‌های درسی را داشته باشند.

شیدایی تاکید کرد: دانش آموزانی که به هر دلیلی هنوز برای ثبت سفارش کتب درسی اقدام نکرده‌اند، هر چه سریع‌تر با ثبت نام قطعی در یکی از مدارس نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند تا در ابتدای مهرماه و آغاز سال تحصیلی مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ