بزرگداشت آیت الله تهامی خرداد ۱۴۰۴ برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: بیرجند-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره شعر آیینی ابن حسام خوسفی ۲۸ آبان‌ماه و بزرگداشت آیت‌الله تهامی نیز خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخنده صبح شنبه در نشست خبری پیرامون قرارگاه شهید آوینی اظهار کرد: ما در ابتدا برای این قرارگاه فراخوان دادیم که بعد از فراخوان ۲۴ طرح به دبیرخانه قرارگاه در خراسان جنوبی رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پس از بررسی‌ها ۶ طرح به‌قرارگاه شهید آوینی وزارت فرهنگ و ارشاد ارسال شد، گفت: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ۴ طرح مورد تأیید قرار گرفت.

فرخنده با تأکید بر اینکه اولین طرح مورد تأیید قرار گرفته طرح قرآنی ۳۱۳ بود، اظهار کرد: این طرح باهدف تربیت ۳۱۳ حافظ قرآن اجرایی می‌شود که بر اساس آن ۱۰ کرسی قرآنی در بیرجند و ۴۰ کرسی دیگر در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار شد

وی طرح دوم را طرح جوانه‌ها با مشارکت چند مجموعه اعلام و بیان کرد: در این طرح و در قالب ستاد روا به ۵۰۰ کنشگر فرهنگی با محوریت دانش‌آموزان آموزش‌های لازم داده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در طرح دوم جوانه به ۱۰۰ کنشگر رسانه‌ای و ۱۰۰ هنرمند تئاتر شبستان آموزش‌های لازم داده می‌شود تا توانمندی‌های لازم در عرصه کنشگری را فرا بگیرند.

فرخنده ادامه داد: طرح سوم از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی نیز طرح خاوران است که در این طرح بخش‌های مختلفی چون بزرگداشت شاعر آئینی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی اجرایی می‌شود.

وی گفت: همچنین برگزاری کارگاه آموزشی شعر آئینی با حضور شاعران جوان در استان را نیز داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: آخرین طرح قرارگاه شهید آوینی برگزاری دومین جشنواره موسیقی مقامی آوای کویر است که این جشنواره در ۲ بخش آموزش و رقابت گروه‌های موسیقی برگزار می‌شود.

فرخنده یادآور شد: کل اعتبار قرارگاه شهید آوینی خراسان جنوبی بیش از ۶ میلیارد تومان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ