وزیر راه و شهرسازی از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) بازدید کرد

اقتصاد ایران: وزیر راه و شهرسازی و تعدادی از اعضای هیئت دولت با حضور در محل دفتر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) از نمایشگاه فعالیت‌های زیربنایی این قرارگاه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی به همراه برخی اعضای هیئت دولت صبح امروز (شنبه، ۱۷ شهریور) با حضور در محل دفتر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از نمایشگاه فعالیت‌های زیربنایی قرارگاه و دستاوردهای این مجموعه در حوزه‌های زیرساختی کشور، بازدید کردند.

این بازدید شامل فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در بخش‌های راه، راه‌آهن و مترو، راه و شهرسازی، عملیات دریایی و فراساحلی، دانش و پژوهش، صنعت، معدن، آب و نیرو، بنادر و سازه‌های ساحلی، نفت، گاز و پتروشیمی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی و آبزی‌پروری (امنیت غذایی)، مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی و نیز فعالیت‌های زیربنایی بود.

همچنین در مرکز فرماندهی و پایش این مجموعه با محل اجرای ۱۵ پروژه بزرگ زیربنایی به شکل مستقیم ارتباط ویدئویی برقرار شد و مسئولان و دست‌اندرکاران پروژه‌ها آخرین وضعیت آنها را تشریح کردند.

پالایشگاه مهر خلیج فارس، پروژه آبرسانی به زاهدان از دشت تهلاب، پروژه راه‌آهن چابهار به زاهدان، سکوی A۱۳ پارس جنوبی، پروژه‌های کشتی‌سازی و تأسیسات دریایی جزیره صدرا در بوشهر، فولاد بافت ۲، تونل انتقال آب کانی‌سیب، خط ۲ مترو تبریز، پالایشگاه NGL۳۲۰۰، پروژه آب ارس، سد نرماب، جاده جلفا-آق‌بند، مصلی امام خمینی تهران، پروژه فاضلاب اهواز و خط ۳ مترو مشهد ۱۵ پروژه از مجموع ۳۷۰ پروژه در دست اجرای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بودند که در این مراسم گزارشی از آخرین وضعیت آنها به رئیس جمهور ارائه شد.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) دارای هفت هلدینگ است که متناظر با متناظر با وزارتخانه‌های کشور در ۴۶ رشته تخصصی مشغول اجرای پروژه‌های زیربنایی، زیرساختی و عمرانی هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ