آغاز ورود قطعات دومین دستگاه حفار مکانیزه به خط ۱۰ مترو تهران

اقتصاد ایران: نخستین قطعات از دومین دستگاه حفار مکانیزه که برای عملیات حفاری تونل بخش حدفاصل جنت آباد تا نمایشگاه بین المللی تهران از خط ۱۰ مترو در نظر گرفته شده است، به کارگاه ایستگاه جنت آباد منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نصر آزادانی سرپرست مجری خط ۱۰ مترو تهران در توضیح اقدامات مربوط به تسریع عملیات حفاری خط ۱۰ مترو گفت: بعد از کارگاه میدان دریاچه شهدای خلیج فارس که از مدتی پیش عملیات حفاری با دستگاه مکانیزه اول در آنجا آغاز شد، کارگاه ایستگاه جنت آباد دومین مکانی است که برای استقرار دومین دستگاه حفار مکانیزه در نظر گرفته شده است. هم اکنون مرحله تکمیل سر شمع‌ها و آغاز عملیات حفاری شفت این کارگاه در حال انجام بوده و از طرفی، نخستین و مهمترین قطعات از دستگاه حفار دوم (کاترهد و مین بیرینگ) به محل کارگاه جنت آباد منتقل شده است. البته در ادامه کار و به موازات پیگیری عملیات حفاری و پایدارسازی دیواره‌های شفت کارگاه جنت آباد، سایر قطعات دومین دستگاه حفار مکانیزه خط ۱۰ به محل کارگاه مربوطه منتقل خواهد شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مرحله اورهال، مونتاژ و آغاز به کار این دستگاه نیز انجام شود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر اراضی مربوط به ۱۷ موقعیت تجهیز کارگاه در مسیر طرح خط ۱۰ به پیمانکار تحویل شده و پنج موقعیت دیگر نیز در شرف تحویل زمین است. از این تعداد کارگاه تحویل زمین شده، ۱۰ کارگاه فعال است.

وی ابراز امیدواری کرد با تزریق به موقع منابع مالی و تجهیز سایر کارگاه‌های خط ۱۰، سرعت عملیات اجرایی کل پروژه افزایش یابد و عملیات حفاری و ساخت تونل این خط ۴۵ کیلومتری را از جبهه‌های کاری متعدد پیش برده و در اسرع زمان شاهد افتتاح فاز نخست خط ۱۰ مترو تهران شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ