۴۰ هزار میلیارد ریال خودرو و کالای تملیکی کشورآماده فروش است

اقتصاد ایران: کرج- مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور با اشاره به رشد فروش این اموال طی سه سال گذشته گفت: ۴۰ هزار میلیارد ریال خودرو و کالای تملیکی کشورآماده فروش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعبدالمجید اجتهادی صبح شنبه در آئین افتتاح ساختمان اداری و چهار انبار اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان البرز افزود: فروش فوق العاده این اموال تملیکی به صورت برخط و سراسری از ۲۰ تا ۲۶ شهریورماه جاری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۴۰ هزار میلیارد ریال اموال تملیکی پس از صدور حکم قطعی قضائی در قالب فروش عادی در کشور تعیین تکلیف شده است.

اجتهادی با بیان اینکه اکنون روند تعیین تکلیف اموال تملیکی در انبارهای کشور با حمایت قوه قضائیه، مجلس و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی روند خوبی به خود گرفته است، گفت: تلاش‌ها بر این است تا این اموال در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود تا از فرسودگی آنها در انبارها جلوگیری به عمل آید.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۴۸ مزایده الکترونیکی سراسری فروش اموال تملیکی به صورت عادی و فوق العاده در کشور برگزار شد که تا پیش از آن کم سابقه بوده است.

اجتهادی افزود: پارسال نیز ۶۰۰ مورد مزایده و حراج اموال تملیکی به صورت خرده فروشی در سطح کشور انجام شد و امسال نیز این روند در تمام استان‌ها به صورت هفتگی دنبال می‌شود.

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به مصوبه سال ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در خصوص برداشتن محدودیت فروش برخی اقلام تملیکی مانند خودروها گفت: این مصوبه امسال کمک شایانی در شتاب بخشی به تعیین تکلیف برخی اقلام که در گذشته محدودیت فروش داشتند، کرده است.

وی تاکید کرد: اموال تملیکی از جمله انواع خودروها و ماشین آلات راه سازی پس از تعیین تکلیف توسط دستگاه قضائی و سایر دستگاه‌های اجرایی بلافاصله از طریق مزایده الکترونیکی به فروش خواهند رفت.

اجتهادی افزود: اکنون در کنار دستگاه قضائی سایر دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان ملی استاندارد ایران همکاری خوبی در تعیین تکلیف اموال تملیکی دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ