اجرای ۲۱ هزار ماموریت توسط اورژانس جهرم در سال جاری

اقتصاد ایران: جهرم- رئیس اورژانس شهرستان جهرم گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۵۱ هزار و ۷۰۰ مورد با اورژانس جهرم تماس گرفته شد که منجر به ۲۱ هزار و ۳۱۹ ماموریت شد.

احسان حبیبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سیاست کلی اورژانس، کمک رسانی و نجات جان مردم است و خط قرمز ما تنها مردم است و به همین دلیل توسعه پایگاه‌های اورژانس از اهداف اصلی اورژانس جهرم بوده است، گفت: به همین منظور پایگاه حیدرآباد و موتورلانس در سال جاری فعال شده است و به دنبال راه اندازی پایگاه ۵ شهری، سد سلمان و همچنین پایگاه شهری باب انار خفر در سال جاری هستیم.

و با اشاره به اینکه از فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۵۰ مأموریت توسط موتورلانس انجام شده که با کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار همراه بوده است، ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۵۱ هزار و ۷۰۰ مورد با اورژانس جهرم تماس گرفته شد که منجر به ۲۱ هزار و ۳۱۹ مأموریت شد که از ۳۷۰ مورد آن تماس مزاحم با اورژانس جهرم ثبت شد.

وی افزود: در سال گذشته ۳۹ مورد مأموریت توسط اورژانس هوایی و در ۴ ماهه سال جاری ۱۹ مورد مأموریت با بالگرد اورژانس انجام شده و خوشبختانه به تازگی با پیگیری و حمایت نماینده مردم جهرم در مجلس، اورهال بالگرد هم انجام شده و اورژانس هوایی کاملاً آماده برای خدمت رسانی است.

رئیس اورژانس شهرستان جهرم با بیان اینکه در ۴ ماهه اول امسال نسبت به مشابه سال گذشته، تصادفات درون شهری ۱۵ درصد کاهش و تصادفات جاده‌ای (برون شهری) ۲۰ درصد کاهش داشته است، گفت: همچنین در سال جاری، میانگین زمان رسیدن اورژانس بر بالین بیمار در شهر با کاهش ۱ دقیقه و ۵ ثانیه‌ای به ۶ دقیقه و ۵۵ ثانیه رسید و در جاده با کاهش ۱ دقیقه و ۴۵ ثانیه به ۱۱ دقیقه و ۴۵ ثانیه رسیدیم.

حبیبی تصریح کرد: ثبت نام همیار اورژانس از مدت‌ها قبل توسط اورژانس جهرم شروع شده و بیش از ۵۰۰ شهروند در این طرح ثبت نام کرده‌اند و دو دوره آموزشی نیز برای داوطلبان برگزار شده است و این دوره‌ها به صورت منظم برای داوطلبان برگزار خواهد شد و در صورت وقوع بحران از این افراد کمک خواهیم گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ