پیام مسی به سوارس در شب وداع با تیم ملی اروگوئه

اقتصاد ایران: مهاجم ۳۷ ساله تیم ملی فوتبال اروگوئه به طور رسمی از بازی‌های رده ملی اعلام بازنشستگی کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال اروگوئه بامداد امروز (شنبه) در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی در ورزشگاه سنتناریو به مصاف پاراگوئه رفت و در حالی به تساوی بدون گل رضایت داد که لوئیس سوارس در این دیدار آخرین بازی ملی‌اش را انجام داد و به طور رسمی کفش‌هایش را آویخت. سوارس در دوره 17 ساله حضورش در تیم ملی فوتبال اروگوئه در 143 بازی برای این تیم به میدان رفت و با به ثمر رساندن 69 گل‌زده، عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی اروگوئه را در اختیار دارد.

در حاشیه بازی بامداد امروز (به وقت تهران) فدراسیون فوتبال اروگوئه مراسمی خاص برای تجلیل و وداع با اسطوره فوتبال این کشور ترتیب داده بود. همچنین لیونل مسی که سال‌ها در کنار سوارس در بارسلونا بازی کرد و در حال حاضر هم هم‌تیمی او در تیم اینتر میامی است، در پیامی تصویری برای دوست صمیمی خود آرزوی موفقیت کرد.

مسی در پیام تصویری در خطاب به سوارس گفت: سلام! می‌خواستم این ویدیو را ضبط کنم و در این روز حضور داشته باشم، روزی که برای اروگوئه بسیار مهم است، روزی که برای تو، برای خانواده‌ات، برای مردم اروگوئه، به طور کلی برای اهالی فوتبال، برای آنچه که هستی، برای آنچه تو به تیم و به کشورت دادی، بسیار خاص است. من خوش شانس بودم که در کنار تو بودم و می‌دانم که گرفتن این تصمیم چقدر سخت بود چون می‌دانم چه احساسی نسبت به بازی در تیم ملی اروگوئه داری.  

در ادامه پیام برنده هشت توپ طلا آمده است: فقط امیدوارم از این ادای احترامی که آنها (هواداران و فدراسیون فوتبال اروگوئه) به تو می‌کنند، لذت ببری که البته بیش از آن لیاقتش را داری، به خاطر همه چیزهایی که قبلاً به تو گفته‌ام، برای همه چیزهایی که به تیم ملی اروگوئه دادی. چون همیشه تمام تلاشت را کردی و همه توانت را تا روز آخر به کار بستی. تو قرار است میراثی بسیار بزرگ برای مردمی که امروز اینجا هستند و برای نسل‌های جدید به جا بگذاری.

مسی 37 ساله در بخش پایانی پیامش عنوان کرد: مرحله بسیار مهمی از دوران حرفه‌ای تو در حال پایان است، اما سال‌های زیادی از فوتبال باقی مانده است و من خوشحالم که ما دوباره در یک تیم (اینتر میامی) با هم هستیم که از روز به روزش لذت می‌بریم. امیدوارم از این شب در کنار عزیزانت و کسانی که همیشه به تو نزدیک بوده‌اند و همیشه دوست داشتی آنها را داشته باشی، لذت ببری. خداحافظ.

لوئیس سوارس , لیونل مسی , تیم ملی فوتبال اروگوئه , لوئیس سوارس , لیونل مسی , تیم ملی فوتبال اروگوئه , لوئیس سوارس , لیونل مسی , تیم ملی فوتبال اروگوئه , لوئیس سوارس , لیونل مسی , تیم ملی فوتبال اروگوئه , لوئیس سوارس , لیونل مسی , تیم ملی فوتبال اروگوئه , لوئیس سوارس , لیونل مسی , تیم ملی فوتبال اروگوئه ,

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ