جنایت‌هایی که در تعطیلات هفته گذشته جنجالی شد

اقتصاد ایران: در هفته‌ای‌که بسیاری برای تعطیلات همراه خانواده و دوستان خود به سفر رفته بودند، جرم و جنایت‌های زیادی اتفاق افتاد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جام جم، رشت شاهد قتل یک زن موزیسین و مرد همراهش با شلیک‌گلوله بود، دو زن با استفاده از سلاح گرم جان سخنگوی فدراسیون بوکس‌کشور را در تهران‌گرفتند و قتل یک زن به‌دلیل بدهی ۹۰۰ میلیونی و دستگیری قاتلش، فقط گوشه‌ای از حوادث خونینی بود که رخ داد.

قتل زن موزیسین و مرد همراهش

قتل زن موزیسین دررشت یکی ازخبرهای جنایی بود که سروصدای زیادی به پا کرد. این زن به نام یاسمین رحمتی، استاد سنتور دانشگاه تهران بود که خبر قتل او و مرد۳۷ ساله همراهش دریک منزل ویلایی در این شهر، کارآگاهان آگاهی را به محل جنایت کشاند. این زن ۳۶ ساله چند ماه پیش با مرد مقتول، آشنا شده و به‌نظر می‌رسید قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند. راز این جنایت زمانی فاش شد که مادر رحمتی با تلفن همراه او تماس گرفت اما پاسخی دریافت نکرد. در ادامه یکی از دوستان رحمتی با تماس مادر وی، به ویلا رفته و پس از مواجه‌شدن با درباز ویلا ومشاهده اجساد رحمتی ومرد همراهش دراتاق خواب موضوع را به پلیس اطلاع داد. ماموران آگاهی رشت درحال بررسی انگیزه قتل هستند اما گفته شده شلیک گلوله به سر هر دو قربانی، باعث مرگ‌شان شده‌است.



قتل‌عام خانوادگی

شهر هویزه هم شاهد یک قتل‌عام خانوادگی در هفته‌گذشته بود. این جنایت‌که در روزهای پایانی هفته گذشته رخ داد، قتل یک زن و مرد و فرزند چهارساله آنها را به همراه داشت. این خانواده که اهل روستای قیصریه علیا در هویز بودند، احشام خود را برای چرا به روستای الهاسی برده و درحالی‌که مشغول انجام کارهای روزمره خود بودند، فردی با سلاح گرم هر سه نفر را به گلوله بست. ابتدا شایعه سرقت احشام مطرح بود که فرمانده آگاهی استان خوزستان گفت قضیه سرقت منتفی است.



قتل قهرمان بوکس با گلوله و ضربه چاقو

منطقه رباط‌کریم تهران نیز در روزهای پایانی هفته گذشته شاهد قتل عیسی‌گل‌محمدی، عضو هیأت‌رئیسه و سخنگوی فدراسیون بوکس ایران بود که با شلیک ۱۱ گلوله و پنج ضربه چاقو در باغ شخصی خود در مطنقه سفیدار کشته شد. نگهبان باغ در توضیح جزئیات این جنایت‌گفت؛ دو زن به همراه مقتول که از ورزشکاران و مربیان اسبق تیم ملی بوده به باغ شخصی آمده و پس از مدتی صدای شلیک گلوله آمد. دو زنی که همراه مقتول بودند با سلاح گرم شلیک کرده و گوشی مقتول را با خود بردند. قاتلان پس از جنایت متواری شدند و پلیس در جست‌وجوی آنهاست.



قتل در زمان تهیه عکس سلفی

در پرونده‌ای دیگر، پسر جوانی که موقع عکس سلفی با سلاح کلت به سمت دوستش در خودرو شلیک کرده و او را کشته بود، بازداشت شد. این جنایت در مردادماه رخ داد و مقتول پسر۲۳ ساله‌ای بود که بر اثر شلیک گلوله به سرش کشته شد. راننده خودرو ۲۰۶ که مقتول را به بیمارستان انتقال داده بود در تحقیقات پلیسی گفت با سه نفراز دوستانم در محله نظام‌آباد برای تفریح با پژو۲۰۶ دوردور می‌کردیم، دوستم سهیل، سلاح کلت آوردونوبتی با آن عکس سلفی می‌گرفتیم،نوبت سهیل که شد اوکلت و قمه را باهم گرفت تا عکس سلفی بگیرد که تیر شلیک شد وبه سر پدرام خورد. متهم هم در تعطیلات دستگیر شد و ادعا کرد تیراندازی سهوی بوده است.



قتل دو جوان در لردگان و دستگیری ۲۱ نفر

درحادثه دیگری در لردگان بین دو طایفه به دلیل کینه قدیمی درگیری رخ داد که در جریان آن، دوجوان ۱۷و۳۴ ساله کشته‌ و ۲۱زن و مرد دیگر دستگیر شدند.



قتل به دلیل بدهی ۹۰۰ میلیونی

مرد بدهکاری که یک زن را به دلیل بدهی ۹۰۰‌میلیون تومانی‌اش به او با روسری خفه کرده بود در تعطیلات هفته گذشته دستگیر شد. روز چهارم شهریور امسال زن ۵۳ ساله‌ای بعد از خروج از مغازه لبنیات‌فروش در یکی از محله‌های مرکزی تهران ناپدید و در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد او با مردی از پنج سال پیش مراوده مالی داشته است. آخرین‌بار هم او لبنیات را از این خانواده خریده و ۹۰۰ میلیون‌تومان بدهکار شده بود. ماموران به مرد بدهکار مظنون شده و او را دستگیر کردند. متهم با اعتراف به قتل‌گفت: آخرین‌بار بعد از خرید از همسر مقتول نتوانستم چک‌هایم را پاس کنم برای تصاحب چک‌ها با مقتول قرار گذاشته و با روسری خفه‌ و کنار رودخانه لواسان رهایش کردم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ