پذیرش 900 نفر در آزمون استخدامی/نگرانی برای تامین معلم نداریم

اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: با توجه به فرایند استخدامی که امسال انجام شد، هیچ گونه نگرانی برای تامین معلم در مدارس استان نداریم.

محمدکاظم رحیمی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال مهرماه با هفدهم ربیع الاول ولادت پیامبر گرامی اسلام آغاز می شود و پربرکت بوده، ان شاءالله با حضور دانش آموزان پربرکت تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همکاران فرهنگی نیز همت خود را بکار گرفته‌اند تا مهری پرمهر را شروع کرده و پذیرای فرزندان این دیار باشند، پروژه مهر را از جمله اقداماتی دانست که در قالب ۱۴ فعالیت مختلف انجام می شود و افزود: تمام اقدامات در این زمینه انجام شده و مدیران مدارس شبانه روز بویژه در شهریورماه تلاش می کنند شرایط بهتری فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به طرح شهید عجمیان اظهار کرد: این طرح با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس با همکاری نوسازی مدارس و قرارگاه های جهادی و مدارس سطح نواحی یک و دو یزد و تعدادی مناطق دیگر انجام می شود که امسال در قالب این طرح ۲۵۰۰ کلاس درس در قالب ۲۵۰ مدرسه بهسازی و شاداب سازی شد.

رحیمی نژاد با اشاره به برگزاری جشن غنچه ها و شکوفه ها نیز گفت: ۲۹ شهریورماه پذیرای دانش آموزان هستیم و جشن غنچه ها برای پیش دبستانی ها و شکوفه ها برای پایه اول برگزار خواهد شد و امیدواریم روز خوب و خاطره انگیزی برای دانش آموزا ن و خانواده ها رقم خورد.

وی ادامه داد: یکشنبه، یکم مهرماه نیز پذیرای همه دانش آموزان هستیم و با حضور دانش آموزان در تمامی مدارس استان، جشن جوانه ها برگزار و زنگ مهر و ایثار به صدا در می آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به تامین معلم برای مقاطع مختلف گفت: امسال با توجه به سه فرایند استخدامی که انجام شد و نتایج دو فرایند اعلام شده، حدود ۷۰۰ آموزگار در مقطع ابتدایی و ۲۲۰ نفر در مقطع متوسطه به جمع همکاران ما اضافه شدند.

وی ادامه داد: این فرایند مرحله سوم هم دارد که نتایج آن هنوز اعلام نشده و بحث کیفیت بخشی مطرح است، بنابراین با اعلام این مرحله مشاور، مسئول بهداشت، مسئول تربیتی و… به جمع همکاران ما اضافه خواهند شد.

رحیمی نژاد بیان کرد: با این فرایند و ماندگاری بخشی از نیروهای ما که به سن بازنشستگی رسیده اند، امسال نگرانی خاصی در زمینه تامین نیروی انسانی وجود ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ