تلگرام حالا ۱۰ میلیون کاربر اشتراکی دارد

اقتصاد ایران: سرویس پولی تلگرام پریمیوم از مرز ۱۰ میلیون کاربر عبور کرد.

تلگرام با سرویس اشتراکی پریمیوم ویژگی‌های خاصی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد؛ البته برای دسترسی به این امکانات باید هزینه‌ی اشتراک تلگرام پریمیوم را پرداخت کنید که در هر کشوری نسبت‌به سایر نواحی جهان می‌تواند کمی متفاوت باشد. اکنون طبق اعلام پاول دوروف، تعداد مشترکان سرویس پریمیوم تلگرام به ۱۰ میلیون نفر رسیده است.

دوروف، مدیرعامل تلگرام، با انتشار پستی در کانال رسمی خود اعلام کرد تعداد مشترکان سرویس پریمیوم پیام‌رسان تلگرام از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرده است. این خبر استقبال قابل‌ توجه کاربران از قابلیت‌های ویژه‌ی سرویس مذکور را نشان می‌دهد.

اما تلگرام پریمیوم چیست؟ این پیام‌رسان برای کسب درآمد از کاربران خود، سرویسی با نام تلگرام پریمیوم معرفی کرد. کاربران نسخه‌ی پریمیوم به قابلیت‌های اختصاصی دسترسی دارند، اما در ازای استفاده از آن‌ها باید ماهانه هزینه‌ی اشتراک پرداخت کنند. خرید تلگرام پریمیوم علاوه‌بر دسترسی به امکانات ویژه، برخی از قابلیت‌های کنونی پیام‌رسان محبوب را بهبود می‌دهد.

ازجمله ویژگی‌های جذاب سرویس تلگرام پریمیوم می‌توان به حذف تبلیغات از سرتاسر این اپلیکیشن اشاره کرد که باعث می‌شود تجربه‌ی کاربری بهتر و بدون حواس‌پرتی داشته باشید. مشترکان سرویس پولی هنگام دانلود محتوا، سرعت بیشتری را تجربه خواهند کرد و به ابزارهای پیشرفته‌ای در صفحه‌ی چت دسترسی خواهند داشت.

مقالات مرتبط:
  • حساب تجاری تلگرام چیست ؟
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید

از دیگر ویژگی‌های تلگرام پریمیوم می‌توان به تبدیل صدا به متن در چت‌ها، دسترسی به استیکرهای خاص، امکان اشتراک‌گذاری استوری، ایموجی‌های سفارشی، ایموجی‌های اختصاصی برای ری‌اکشن به پیام‌ها، مترجم زنده‌ی پیام‌ها در چت‌ها و کانال‌ها، نشان ویژه‌ در پروفایل، امکان آپلود فایل با حجم ۴ گیگابایت، دسترسی به تنظیمات حریم‌ خصوصی پیام‌های صوتی، محدود‌های کمتر در بخش‌های مختلف پیام‌رسان ازجمله تعداد کانال‌هایی که عضو آن‌ها هستید و دسترسی به آیکون‌های اختصاصی برای اپلیکیشن تلگرام اشاره کرد.

اکنون باید دید نقطه‌ی عطف بعدی برای تعداد مشترکان تلگرام پریمیوم چه عددی خواهد بود و این سرویس با چه سرعتی به رشد خود ادامه خواهد داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ