مدرسه خیرساز در روستای ون کاشان افتتاح شد

اقتصاد ایران: کاشان - مدرسه خیرساز شهید تقی زاده با همت احمد تقی زاده ونی ساخته و به بهره برداری رسید.

احمد تقی‌زاده وَنی، نیکوکار مدرسه‌ساز شهید محمود تقی راده روستای وَن در حاشیه افتتاح مدرسه خیرساز شهید تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دانش آموزان امروز، نسل آینده‌ساز جامعه هستند و از این رو همه ما وظیفه داریم که توجه بیشتری به تعلیم و تربیت آنها داشته باشیم

وی ابراز داشت: دانش آموزان این روستا سال گذشته به دلیل فرسوده بودن بنای مدرسه، در شرایط سختی در حسینیه روستا تحصیل می‌کردند لذا وظیفه خود دانستم در راستای ادامه تحصیل دانش‌آموزان روستا و زنده نگهداشتن یاد برادر شهیدم این مهم را انجام دهم.

مصطفی معینی نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پایه رشد و توسعه کشور آموزش و پرورش است و ساخت مدرسه در راستای همین مهم جزو باقیات صالحات است.

وی با بیان اینکه آینده دست افرادی است که امروز در آموزش و پرورش ساخته می‌شوند ابراز امیدواری کرد آینده‌سازان و نخبگان متعددی از این مدرسه به جامعه معرفی شوند.

غلامرضا بخشی موحد معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان نیز در حاشیه این افتتاح در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه سال قبل این مدرسه شرایط مطلوبی برای تحصیل نداشت و دانش آموزان مدرسه نیز به علت فرسوده بودن از وضعیت آن گلایه‌مند بودند، به همت خیر بزرگوار نوسازی این مدرسه آغاز شد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از اکثر مدارس نوساز به علت تأخیر در پرداخت سهم دولت با تعویق انجام می‌شود، ابراز داشت: از آنجا که صددرصد هزینه ساخت این مدرسه توسط خیر ارجمند متقبل شد بهره‌برداری از آن سه ماه بیشتر به طول نینجامید تا دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در شرایط مطلوبی تحصیل کنند.

گفتنی است مدرسه شهید محمود تقی زاده با اعتباری بالغ بر بیش از ۳۵ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع ساخته شده است.

روستای وَن از توابع بخش نیاسر در ۵۰ کیلومتری شهرستان کاشان واقع شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ