این جاروبرقی هوشمند یکی از جذاب‌ترین محصولات نمایشگاه ایفا ۲۰۲۴ است

اقتصاد ایران: جاروی رباتیک جدید شرکت Eureka قدرت مکش بسیار بالایی دارد و از هوش مصنوعی برای تمیز‌کردن مؤثرتر سطوح بهره می‌برد.

برند Eureka جدیدترین جاروبرقی رباتیک خود به‌نام J15 Pro Ultra را در نمایشگاه IFA 2024 به‌نمایش گذاشت.

براساس اطلاعات رسمی، J15 پرو اولترا با قدرت مکش ۱۵۲۰۰ پاسکال، یکی از قوی‌ترین مدل‌های موجود در بازار است و می‌تواند به‌راحتی هر نوع آلودگی را از سطوح مختلف تمیز کند. اکثر رقبای J15 پرو اولترا حداکثر قدرت مکش ۱۰٬۰۰۰ پاسکال دارند.

جاروی رباتیک J15 پرو اولترا درحال تمیزکردن کف یک سالن
Eureka

ساختار فن آلومینیومی در جدیدترین جاروی رباتیک Eureka باعث بهبود دفع گرما و حداکثر توان موتور می‌شود. شرکت سازنده ادعا می‌کند J15 پرو اولترا می‌تواند ۹۹ درصد آلودگی را از سطوح مختلف شامل سرامیک یا فرش پاک کند و گردوغباری به‌جا نگذارد.

J15 پرو اولترا به‌لطف ویژگی جدید IntelliView AI می‌تواند زباله‌های خشک را تشخیص و سرعت حرکت برس‌های جانبی را کاهش دهد تا از پراکندگی آن‌ها جلوگیری شود.

نمای داخلی ایستگاه شارژ جاروی رباتیک J15 پرو اولترا
Eureka

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جارو‌های رباتیک، به‌خصوص اگر حیوان خانگی داشته باشید، گیرکردن موها در برس‌ها است که معمولاً باعث توقف کار جاروبرقی می‌شود. J15 پرو اولترا با ویژگی جدید FlexiRazor Anti-Hair Tangling این مشکل را حل می‌کند.

به‌جای تیغه‌های ثابت که در سایر جاروهای رباتیک وجود دارند، محصول جدید Eureka از تیغه‌هایی با تراکم بالا استفاده می‌کند که ۴۰۰ باردردقیقه با لرزش متقابل ۴ میلی‌متری کار می‌کنند و کل برس را پوشش می‌دهند تا موها را به‌طور فعال برش دهند. این کار اساساً یک اثر ضددرهم‌تنیدگی ایجاد می‌کند و نیاز به نگهداری و تمیزکردن دستی برس‌ها را از بین می‌برد.

قسمت زیرین جاروی رباتیک J15 پرو اولترا
Eureka

J15 پرو اولترا از فناوری ScrubExtend mop و بازوهای نوسانی برای پوشش گسترده‌تر در حین جاروکردن بهره می‌برد که نه‌تنها با هر بار عبور، مساحت بیشتری را پوشش می‌دهد، بلکه برای جاروکردن اطراف پایه‌های میز و گوشه‌ها عملکرد مناسبی خواهد داشت. J15 پرو اولترا پوشش‌دهی ۹۸٫۹۵ درصدی برای تمیزکردن گوشه‌های محیط دارد.

J15 پرو اولترا با استفاده از فشار رو به پایین (۷ نیوتن) و چرخش جارو، می‌تواند به‌طور مؤثر لکه‌های سرسخت را از بین ببرد.

مقالات مرتبط
  • جاروشارژی‌های نسل جدید ال‌جی در مراسم ایفا ۲۰۲۴ درخشیدند
  • این جاروی رباتیک با قابلیت تنظیم خودکار ارتفاع، از موانع ۴۰میلی‌متری هم عبور می‌کند

محصول جدید Eureka با استفاده از هوش مصنوعی، می‌تواند لکه‌های سرسخت را تشخیص دهد و برای تمیزکردن آن‌ها چندبار تیغه‌های خود را بشوید. این ویژگی باعث می‌شود که لکه‌ها به سایر نقاط زمین پخش نشوند. جاروبرقی پس از نظافت یک ناحیه برای تمیزکردنِ خود به محل شارژ بازمی‌گردد.

Eureka J15 Pro Ultra از اواخر سپتامبر ۲۰۲۴ (اواسط مهر) در فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا در دسترس خواهد بود و قرار است در اکتبر ۲۰۲۴ (مهر و آبان) در ایالات متحده عرضه شود. قیمت جارو رباتیک جدید Eureka به ۱۱۰۰ دلار می‌رسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ