رسانه ملی به فوتسال کم لطف است/نگاه فوتسال دنیا به ایران ویژه است

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند معتقد است نگاهی که دنیا به فوتسال ایران دارد نگاهی ویژه است و لیگ ایران را یکی از بهترین لیگ های فوتسال جهان معرفی کرد که مورد کم لطفی تلویزیون قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های فوتسال جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان در حالی از ۲۴ شهریور آغاز خواهد شد که شاگردان وحید شمسایی پس از برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر قزاقستان که دیدار اول با شکست ۴ بر یک ایران همراه بود و دیدار دوم به تساوی یک به یک رسید، به ایران برگشتند و پس از اعلام لیست نهایی ۱۴ نفره قرار است چند روز پیش از آغاز مسابقات، راهی ازبکستان شوند.

محمد کشاورز کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران و سرمربی کنونی تیم فوتسال گیتی پسند که فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد در گفت و گو با خبرنگار مهر، به بررسی شرایط تیم ملی در آستانه جام جهانی پرداخت.

محمد کشاورز در خصوص دو دیدار تدارکاتی با قرقیزستان گفت: پیش از هر چیز برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت دارم و امیدوار هستم که دست پر از ازبکستان برگردند. برابر قرقیزستان دو بازی خوب انجام شد. قزاقستان یکی از ده تیم برتر رنکینگ فیفا است و فکر می کنم محک خیلی خوبی برای تیم ملی بود. در دیدارهای تدارکاتی نباید خیلی دنبال نتیجه بود و باید به فکر اصلاح ضعف ها و سازمان دهی تیم باشیم. این دو بازی از این لحاظ که می تواند تیم ما را به هماهنگی برساند مثبت ارزیابی می کنم. اما تعداد بازی های تدارکاتی برای تیم ملی در مجموع بسیار کم بود و اگر بخواهیم به همین دو بازی اکتفا کنیم اتفاق خوبی نیست.

رسانه ملی به فوتسال کم لطف است/نگاه فوتسال دنیا به ایران ویژه است

وی در خصوص لیست نهایی تیم ملی و حضور ۷ بازیکن از تیم فوتسال گیتی پسند در این لیست گفت: باید به سلیقه سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم. بازیکنانی که وحید شمسایی انتخاب کرده است به تاکتیک و سلیقه او نزدیک بوده اند و قابل احترام است. این باعث افتخار گیتی پسند است که این تعداد بازیکن ملی پوش در تیم ملی دارد و نشان می دهد که تلاش زیادی انجام داده اند و نظر سرمربی را جلب کنند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص حریفان ایران در مرحله گروهی گفت: فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا حریفان خوبی هستند اما ما از همه تیم های گروه بهتر هستیم و تجربه بیشتری داریم. هرچند هیچ مسابقه ای راحت نیست اما به نظر نمی رسد که مشکل خاصی در این مرحله داشته باشیم. این که در این دوره ایران در سید یک قرار گرفته است شرایط ما را برای صعود به مرحله بعد راحت تر کرده است.

وی ادامه داد: فوتسال ایران در دنیا قابل احترام است. علاوه بر سرمربیان فرانسه و ونزوئلا مربیان دیگری هم بر قدرت ایران تاکید کرده اند. نگاه دنیا به فوتسال ایران به صورت ویژه است و ایران را به عنوان یک قدرت برتر می شناسند. ما دارای یکی از بهترین لیگ های دنیا هستیم که به تیم ملی کمک زیادی می کند و امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی، اتفاقاتی بهتر از اتفاقات سال ۲۰۱۶ رقم بخورد.

رسانه ملی به فوتسال کم لطف است/نگاه فوتسال دنیا به ایران ویژه است

این کارشناس فوتسال در انتها بر ضرورت پوشش رسانه ای بهتر از مسابقات لیگ برتر برای تقویت تیم ملی تاکید کرد و گفت: هرچند شبکه خبر تا حدی مسابقات فوتسال را پوشش می دهد اما رسانه ملی به طور کلی نسبت به فوتسال کم لطف بوده است. من با اطمینان می گویم که لیگ ایران در میان ۴ یا ۵ لیگ برتر دنیا حضور دارد و در سال های اخیر شاهد حضور بازیکنان مطرح خارجی بودیم که به لیگ ایران آمدند و به چالش برخورد کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ