سرایاالقدس:دشمن منتظر غافلگیری‌های جدید در کرانه باختری باشد

اقتصاد ایران: شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه تمامی گروه‌های مقاومت فلسطین با قدرت از همه اردوگاه‌ها و شهرهای کرانه باختری دفاع می‌کنند، تاکید کرد که اشغالگران باید منتظر غافلگیری‌های جدید از سوی مقاومت در هر تقابل آینده باشند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که همزمان با حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری، عملیات‌های مقاومتی در این مناطق به شکل قابل توجهی تشدید شده و رزمندگان فلسطینی با تجاوزات دشمن مقابله می‌کنند، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای با اعلام نام شهدای خود در نبرد «وحشت از اردوگاه‌ها» ضد دشمن صهیونیستی در کرانه باختری، وعده داد که مقاومت غافلگیری‌های بیشتری برای اشغالگران آماده کرده است.

در این بیانیه آمده است: مردم کرانه باختری، نقش اساسی در پایداری مقاومت و مقابله با نیروهای اشغالگر دارند و ارتباط شمال و جنوب کرانه باختری در این نبرد، تلاش‌های دشمن برای تفرقه افکنی میان فرزندان ملت فلسطین را ناکام گذاشت.

سرایا القدس تاکید کرد: مقاومت فلسطین از طریق همه گروه‌های خود به دفاع از اردوگاه‌های کرانه باختری و شهرهای آن ادامه می‌دهد و وحدت میدانی که در نبرد وحشت از اردوگاه‌ها ضد دشمن صهیونیستی شاهد آن هستیم، نقطه شروع اساسی برای مقاومت در کرانه باختری خواهد بود.

شاخه نظامی جهاد اسلامی ادامه داد: خون‌های فلسطینیان که در کرانه باختری ریخته شده، امتداد خونی است که در نوار غزه روی زمین جاری می‌شود و این موید وحدت مردم فلسطین است که در معرض شدیدترین توطئه‌ها برای نابودی آنها و آوارگی دائمی از سرزمین‌شان قرار دارند.

سرایا القدس در ادامه به ملت فلسطین اطمینان داد که مقاومت در کرانه باختری در اوج آمادگی قرار دارد و دشمن در هر تقابلی در آینده، شاهد غافلگیری‌های جدید از سوی مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ