مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است

اقتصاد ایران: همدان ـ امام جمعه نهاوند گفت:مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: غفلت از تقویت بنیه دفاعی جنگ در پی دارد و این فرموده امام خمینی (ره) است چون دشمنان ما را رها نمی‌کنند.

وی ادامه داد: فتنه منافقان، جنگ تحمیلی و خیلی از مشکلات را دشمنان برای ما ایجاد کردند و اگر ما را ضعیف می‌دیدند بدتر از کشورهای منطقه بر سر ما می‌آوردند.

امام جمعه نهاوند افزود: این تدبیر امام راحل بود که باعث قوی شدن بنیه دفاعی کشور شد و امروز می‌بینیم که دشمنان از قدرت ما حساب می‌برند.

وی گفت: موجودیت صهیونیست‌ها نشان‌دهنده پشتیبانی دنیای استکبار از این جنایتکاران و همکاری برخی کشورهای منطقه با صهیونیست‌ها است.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به شروع به کار دولت اظهار کرد: کابینه با همکاری مجلس شروع به کار کرد که آرزوی موفقیت برای آن داریم.

وی ابراز کرد: اگر بنا باشد دولت چهاردهم موفق باشد و در ادامه دولت شهیدان رجایی و رئیسی حرکت کند باید به خودباوری برسد.

امام جمعه نهاوند افزود: اعتماد نکردن به دشمن دیگر موضوع مهمی است که نیازمند توجه دولت است چرا که هر دولتی تمایل به آمریکا و اروپا نشان داد لطمه خوردیم؛ چون آن‌ها دشمن هستند و فقط فکر منافع خودشان هستند.

وی بیان کرد: پرهیز از اشرافی‌گری و حب دنیا دیگر موضوع مهمی است که دولت‌مردان برای موفقیت به آن‌ها توجه کنند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: حملات اخیر صهیونیست‌ها به کرانه باختری نشان داد که اگر مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی کاری نکنند همان فاجعه‌ای که در غزه ایجاد شد در کرانه باختری هم رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اهمیت مقاومت اظهار کرد: دشمن فقط زبان زور و مقاومت را می‌فهمد و این مقاومت است که دشمن را عقب نگه می‌دارد و امروز در منطقه مقاومت دست برتر را دارد.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر لزوم اتحاد و در صحنه بودن مردم گفت: در همه حوادث مانند فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و همه صحنه‌ها حضور مردم در عرصه باعث شده که نقشه‌های دشمنان شکست بخورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ