ثبت اقامت ۸۵۰ هزار نفر- شب در آستارا

اقتصاد ایران: آستارا- فرماندار آستارا از ثبت اقامت ۸۵۰ هزار نفر- شب طی چند روز اخیر تعطیلات در این شهرستان خبر داد.

محمد رضا شهاب زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تعطیلاتی که در هفته جاری و همزمان با پایان ماه صفر داشتیم شاهد حضور بی سابقه هموطنان عزیز از اقصی نقاط کشور در استان گیلان و علی الخصوص آستارا بودیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه طی یک هفته گذشته حدود ۷۵ هزار خودرو از استان همجوار (اردبیل) وارد شهرستان آستارا شده است، افزود: جمعیتی حدود ۸۵۰ هزار نفر شب اقامت را طی این مدت در آستارا داشتیم که طی چند سال گذشته در این شهرستان بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه جمعیتی شهرستان آستارا حدود ۹۷ هزار نفر است، افزود: این شهرستان در این مدت میزبان ۷ برابر جمعیت شهرستان بود که به حمدالله با کمک همه نیروهای مستقر در شهرستان از جمله نیروهای انتظامی، پلیس راه، نیروهای امنیتی، دستگاه‌های زیرساخت، ادارات آب، برق و گاز، شهرداران، بخشداران که در آماده باش کامل بودند تلاش شد تا خدمات لازم در این شهر ارائه شود.

شهاب زاده با بیان اینکه مصرف عادی روزانه بنزین در شهرستان آستارا بین ۱۸۰ الی ۱۹۰ هزار لیتر در روز است، افزود: مصرف بنزین در این ایام به ۳۵۰ هزار لیتر در روز افزایش پیدا کرد.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جایگاه‌های سوخت شهرستان آستارا فعال هستند دلیل تعطیلی برخی جایگاه‌ها در روزهای گذشته را مصرف بالا و ترافیک شدید سوخت رسانی در این ایام ذکر کرد و گفت: در مجموع درسطح شهرستان آستارا مشکلی در زمینه سوخت برای خودروها نداریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ