دایرکت اینستاگرام به قابلیت‌های جدیدی مجهز شد

اقتصاد ایران: اینستاگرام با معرفی قابلیت‌های جدید در بخش دایرکت، استفاده از این بخش را جذاب‌تر می‌کند.

اینستاگرام اخیراً مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را به بخش پیام‌ها (Direct Message) اضافه کرده است که شامل امکان ویرایش عکس و استیکرهای جدید می‌شود.

کاربران اکنون می‌توانند مشابه قابلیت‌های ویرایش در استوری‌های اینستاگرام، قبل‌از ارسال عکس ازطریق دایرکت، روی آن‌ها نقاشی بکشند یا استیکر اضافه کنند. این شرکت همچنین اعلام کرد کاربران می‌توانند استیکرهای سفارشی خود را از عکس‌های موجود بسازند و از آن‌ها در چت‌های خصوصی استفاده کنند.

اینستاگرام همچنین تم‌های چت جدیدی اضافه کرده است که ظاهر و طراحی دایرکت را تغییر می‌دهند. ازجمله این تم‌ها می‌توان به تم پاییزی یا تم تبلیغاتی برای آلبوم جدید سابرینا کارپنتر، خواننده‌ی معروف پاپ اشاره کرد. به‌نوشته‌ ورج، کاربران می‌توانند نماد کیک تولد را به بخش Notes اضافه کنند. Notes متنی کوتاه شبیه به وضعیت (استاتوس) است که در بالای صندوق ورودی دایرکت مسیج کاربران نمایش داده می‌شود.

مقالات مرتبط:
  • ChatGPT با سوارشدن بر ترند جدید اینستاگرام، به مایکروسافت حمله کرد
  • حالا می‌توانید یک موسیقی به پروفایل اینستاگرام اضافه کنید

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام می‌گوید دایرکت به یکی از بخش‌های درحال رشد این پلتفرم تبدیل شده است، بنابراین تعجبی ندارد که تمرکز بیشتری روی ابزارها و ویژگی‌های جدید این بخش انجام شود. در واقع، پیام‌رسانی آنقدر اهمیت دارد که اینستاگرام از آن برای رتبه‌بندی محتوا در پلتفرم خود بهره می‌برد. موسری در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) گفت یکی از موارد کلیدی که اینستاگرام برای رتبه‌بندی به آن توجه می‌کند، میزان ارسال پست ازطریق دایرکت است.

اینستاگرام با افزودن قابلیت‌های جدید به بخش دایرکت، قصد دارد تجربه‌ی چت خصوصی را برای کاربران جذاب‌تر و آن‌ها را به تعامل بیشتر با یکدیگر ترغیب کند. به‌نظر می‌رسد تمرکز روی ویژگی‌های مشابه استوری‌ها، نشان‌دهنده‌ی اهمیت بالای این بخش در استراتژی کلی اینستاگرام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ