استقرار روش‌های نوین آبیاری در حوضه آبریز دریاچه ارومیه توجه شود

اقتصاد ایران: ارومیه- وزیر جهاد کشاورزی گفت: استقرار روش‌های نوین آبیاری در حوضه آبریز دریاچه ارومیه باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا نوری عصر جمعه در جمع فعالین و تشکل‌های بخش کشاورزی آذربایجان غربی، افزود: بحث دریاچه ارومیه برای همه مهم است و همه برنامه‌ها باید با توجه به وضعیت دریاچه ارومیه پیش رود و به اصلاح روش آبیاری در حوضه آبریز دریاچه ارومیه توجه شود.

وی با بیان اینکه، به دنبال امنیت غذایی و تولید اقتصادی محصولات کشاورزی هستیم، ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی دنبال امنیت غذایی و تولید اقتصادی محصولات کشاورزی و همچنین فعالیت اقتصادی سودآور هستیم.

نوری با اشاره به اینکه در قانون جایگاه ویژه ای برای بخش خصوصی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: باید با برگزاری نشست‌ها تخصصی، نکته نظرات بخش خصوصی شنیده شود و جا بیافتد و کارها بدون شعار دادن له تشکل‌ها واگذار شود.

وی با تاکید بر واگذاری برخی امور به بخش خصوصی نیز عنوان کرد: باید برخی اختیارات به بخش خصوصی و استانداران استان‌های مرزی واگذار شود.

وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: مصرف بهینه آب خیلی مهم است تمهیداتی اندیشیده شده است و اختیاراتی به استان‌ها داده شده تا ناترازی های برق مدیریت شود و بهره برداران خیلی متضرر نشوند.

وی با بیان اینکه پول گندم کاران و کلزا کاران طبق لیست در حال پرداخت است، خاطر نشان کرد: نمی‌گزاریم تولید فدای تنظیم بازار شود و همسو با تولید، توزیع انجام می‌دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در بحث برق خورشیدی اعلام آمادگی کرده‌ایم و هیچ مشکلی در تأمین زمین برای ایجاد مزارع خورشیدی نداریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ