جاروشارژی‌های نسل جدید ال‌جی در مراسم ایفا ۲۰۲۴ درخشیدند

اقتصاد ایران: ال‌جی در IFA امسال از نسل جدید جاروبرقی ایستاده و جاروی رباتیک خود با امکانات پیشرفته برای نظافت، جاروکشی و تی‌کشی خانه رونمایی کرد.

ال‌جی در رویداد IFA 2024 از دو محصول جدید رونمایی کرد که انقلابی در زمینه‌ی جاروبرقی‌های هوشمند و ایستاده به‌حساب می‌آیند. این دو دستگاه که با نام‌ CordZero All-in-One Tower Combi و جاروی رباتیک همه‌کاره شناخته می‌شوند، با هدف ساده‌تر و کارآمدترکردن فرآیند نظافت منزل معرفی شده‌اند.

به‌گفته‌ی ال‌جی، محصول نوآورانه‌ی CordZero All-in-One Tower Combi با ترکیب جاروبرقی ایستاده‌ی CordZero A9X و جاروبرقی رباتی CordZero R5، انقلابی در زمینه‌ی نگهداری، شارژ و ظاهر جاروبرقی‌ها ایجاد کرده است. این سیستم جامع، همه‌ی نیازهای نظافت کف، از جارو کشیدن و تی‌کشیدن گرفته تا خالی‌کردن مخزن گردوغبار، پرکردن مخزن آب و شستشوی خودکار تی را انجام می‌دهد.

جاروشارژی جدید همه کاره ال جی در خانه
LG

جاروبرقی ال جی مدل CordZero All-in-One Tower Combi، از طراحی باریکی بهره می‌برد و فضای کمی را اشغال می‌کند. این محصول به لامپ LED با اشعه‌ی فرابنفش (UVC) مجهز شده است تا از رشد باکتری در داخل کیسه‌ی یک‌بار مصرف گردو‌غبار جلوگیری کند.

جاروبرقی ایستاده‌ی CordZero A9X از موتور هوشمند اینورتر ال‌جی استفاده می‌کند که برای ارائه‌ی عملکردی قدرتمند و قابل اعتماد در هر بار نظافت طراحی شده است. چرخش سریع این موتور با مکش قدرتمند، به‌راحتی گردوغبار و آشغال را جمع‌آوری می‌کند. علاوه‌بر این، جاروبرقی مذکور از فناوری KOMPRESSOR بهره می‌برد که گردوغبار و آشغال را فشرده می‌کند تا ظرفیت مخزن را افزایش دهد. این محصول همچنین با قابلیت Spray Mop می‌تواند سطوح مختلف را تی بکشد.

جاروشارژی جدید همه کاره ال جی در خانه
LG

جاروی رباتیک ال‌جی CordZero R5 می‌تواند به‌طور همزمان جارو و تی بکشد. اینکار با استفاده از سیستم تأمین آب خودکار از مخزن تعبیه‌شده امکان‌پذیر می‌شود که تی را مرطوب نگه می‌دارد و نیاز به مراجعه‌ی مکرر به منبع آب را برطرف می‌کند. علاوه‌بر این، جاروی رباتیک از حسگر ۳۶۰ درجه LiDAR برای دورزدن موانع و مبلمان استفاده می‌کند.

جارو شارژی همه‌کاره‌ و پیشرفته‌ی ال‌جی از قابلیت شستشو و خشک‌کردن خودکار تی و سیستم تأمین آب خودکار که بدون دخالت کاربر، مخزن آب را پر و خالی می‌کند، بهره می‌برد. برای اطمینان از تمیز و تازه‌ماندن جاروبرقی، مواد شوینده هنگام شستشوی تی به‌طور خودکار توزیع می‌شود.

جاروی رباتیک هوشمند ال جی همه کاره
LG

جاروی رباتیک پیشرفته‌ی ال‌جی از LiDAR برای نقشه‌برداری دقیق از مسیرها و دوربین جلو استفاده می‌کند که به‌صورت هماهنگ با حسگرهای سه‌بعدی و چندین حسگر دیگر کار می‌کند و ناوبری در اطراف موانع را بدون دردسر انجام می‌دهد. این محصول با موتور قدرتمندی که قدرت مکش بالایی تا ۱۰۰۰۰ پاسکال ارائه می‌دهد، گردوغبار را به‌طور مؤثر تمیز می‌کند، درحالی‌که تی چرخان آن با چرخش ۱۸۰ دور در دقیقه (RPM) فرایند تی‌کشیدن را با تأثیر بالا انجام می‌دهد. این جاروی رباتیک هوشمند حتی می‌تواند فرش‌ها را تشخیص و قدرت مکش را افزایش دهد و تی خود را برای تمیزکردن مؤثرتر روی این سطوح ناهموارتر بلند کند.

مقالات مرتبط:
  • ال‌جی با «هوش مهربان» آینده خانه‌های هوشمند را ترسیم می‌کند
  • ال‌جی تولید انبوه مانیتورهای گیمینگ OLED با زمان پاسخگویی فوق‌سریع ۰٫۰۲ میلی‌ثانیه را آغاز کرد

ال‌جی برای کاهش بوهای نامطبوع ناشی از آب کثیف بعد از شستشو با تی، جاروشارژی‌های جدیدش را به فناوری مخصوصی مجهز کرده است. این سیستم جامع نظافت، به‌طور خودکار مواد شوینده را در هنگام شستشوی تی پخش و تی را با هوای گرم خشک می‌کند. فرایند مذکور تشکیل ترکیبات بدبو را در مخزن آبی که آب استفاده‌شده‌ی پس‌از تی‌کشی را ذخیره می‌کند، حدود ۳۰ درصد کاهش می‌دهد. علاوه‌بر این، چرخه‌ی توسعه‌ی امن ال‌جی (LG SDL) خطرات امنیتی را در هر مرحله پیش‌بینی و برطرف می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ