اسیر صهیونیست: اسرائیل در آزاد کردن اسیران مثل ۷ اکتبر شکست خورد

اقتصاد ایران: یکی از شش اسیر صهیونیست دربند مقاومت در نوار غزه طی سخنانی قبل از کشته شدن گفت که او و سایر اسیران هدف حملات ارتش اشغالگر بوده‌اند و تل‌آویو هم در ۷ اکتبر و هم در آزادسازی اسیران شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی نظامی گردان‌های قسام ویدیوئی از سخنان «آلموگ ساروسی» یکی از اسیران صهیونیست دربند مقاومت در نوار غزه قبل از کشته شدن در یکی از تونل‌های رفح در جنوب این باریکه پخش کرد.

این اسیر صهیونیست 27 ساله قبل از کشته شدن طی سخنانی گفته است: من، همسرم و دوستانم هفتم اکتبر در جشن «ریعیم» اسیر شدیم. ما در شرایط سختی هسیتم و همه می‌دانند که اینجا غذا، آب و برق وجود ندارد.

ساروسی افزود: از همه جا حمله صورت می‌گیرد و من و دیگر اسیران هدف این حملات هستیم.

 وی ادامه داد: به دولت، ارتش و سرویس های امنیتی اسرائیل می گویم که شما در 7 اکتبر شکست خوردید و از ما غفلت کردید. ما از شما درخواست کمک کردیم و شما گفتید کسی نیست که ما را نجات دهد و همین مسئله باعث اسارت‌مان شد. شما شکست ۷ اکتبر را با عملیات شکست خورده و دروغین آزاد کردن اسیران در حمله زمینی به نوار غزه ادامه دادید.

این اسیر صهیونیست خطاب به مقامات رژیم اشغالگر تأکید کرد: حملات اسرائیل بالاخره باعث کشته شدن ما خواهد شد. زندگی ما و زندگی مردم اسرائیل بیهوده نیست. قبل از اینکه یک تار مو از سرمان کم شود، ما را به خانه برگردانید.

او همچنین خطاب به خانواده‌اش و مردم اسرائیل گفته است: قوی باشید و نترسید. من اطمینان دارم که شما تمام تلاشتان را برای آزادی سریع من انجام خواهید داد. شما ای مردم اسرائیل، قوی باشید و به خیابان‌ها بیایید و تظاهرات کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ