گالاگر: از استقبال هواداران اتلتیکومادرید غافلگیر شدم

اقتصاد ایران: هافبک انگلیسی اتلتیکومادرید درباره پیوستنش به این تیم و جدایی‌اش از چلسی صحبت کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کانر گالاگر که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر از چلسی جدا و در انتقالی به ارزش 42 میلیون یورو به اتلتیکومادرید پیوست، در گفت‌وگو با روزنامه «دیلی‌میل» انگلیس گفت: فکر نمی‌کنم این حرف درست باشد که من با سیستم اِنزو مارسکا (سرمربی جدید چلسی) نمی‌توانستم سازگار شوم. من فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتم و پوچتینو در هر دیدار از من بازی می‌گرفت و نسبت به من اعتماد داشت. هواداران نیز از کاری که در زمین انجام دادم، قدردانی کردند.

وی افزود: به هر حال در فوتبال اتفاقاتی می‌افتد و با توجه به شرایطم در چلسی در نهایت از این تیم جدا شدم اما وقتی به تمام خاطراتم در چلسی نگاه می‌کنم، واقعاً خوشحالم که توانستم چند سالی برای آنها بازی کنم. بازی برای چلسی یک رؤیا بود و خیلی خوش شانس بودم که برای این تیم بازی کردم.

هافبک انگلیسی اتلتیکومادرید درباره اینکه چرا باشگاه چلسی او را فروخت، اظهار داشت: در نهایت این باشگاه‌ها هستند که تصمیم‌گیری می‌کنند و آنها (چلسی) چندین بازیکن سطح بالا را با قراردادهای بلندمت به ترکیب‌شان اضافه کردند. در نهایت اتفاقی که افتاد، به سود همه بود و همه خوشحال بودند.

گالاگر 24 ساله همچنین درباره اولین تجربه حضورش در اتلتیکومادرید هم یادآور شد: تجربه واقعاً خوب و شگفت‌انگیزی بود. بار اولی که با هواداران اتلتیکومادرید ملاقات کردم، آنها استقبال گرمی از من داشتند و طوری رفتار کردند که بلافاصله احساس کردم در خانه هستم و این برای من و همه خریدهای دیگر تیم واقعاً خوب بود. در انگلیس این‌طور نیست و این برای من کمی غافلگیر کننده بود و باعث شد که واقعاً هیجان زده شوم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ