قدرت شبکه مقاومت افزایش یافته است

اقتصاد ایران: قزوین- امام‌جمعه الوند گفت: قدرت شبکه مقاومت افزایش یافته است به‌طوری که امروزه می‌توان به‌صراحت ادعا کرد هیچ رویدادی در غرب آسیا بدون در نظر گرفتن خواسته‌های شبکه مقاومت رخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند اظهار کرد: حیات کوتاه و نورانی امامت امام عسکری (ع) یک ویژگی منحصربه‌فرد داشت و آن، زمان انتقال «عصر حضور» به «عصر غیبت» بود.

وی افزود: ازاین‌رو می‌توان گفت اصلی‌ترین راهبرد دوران شش‌ساله امامت آن حضرت، برنامه‌ریزی دقیق در خصوص استقرار، بسط و تحقق کامل فرهنگ مهدویت بود. به همین جهت در بیانات آن امام بزرگوار روایات متعدد گفتمان ساز این فرهنگ مشهود است.

امام‌جمعه الوند بیان کرد: در اندیشه رهبر معظم انقلاب آنچه که باعث کُندی یا عدم تحقق دولت اسلامی می‌شود از موانع درونی نشأت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سستی بینش و ایمان اسلامی و انقلابی، عدم باور به ظرفیت‌های درونی، اعتماد به نسخه‌های بیگانگان، غفلت از دشمن و اعتماد به آن، دنیازدگی و اشرافی‌گری، کم‌کاری و کم‌انگیزگی و عدم مبارزه جدی با فساد مانع تحقق دولت اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: ظهور شبکه جدیدی در منطقه موسوم به محور مقاومت به رهبری ایران این موقعیت را برای منطقه فراهم کرد که از کنترل غیربومی و بیگانگان خارج شود؛ کنترلی که سال‌ها از سوی قدرت‌های فرا منطقه‌ای بر غرب آسیا اعمال می‌شد.

وی بیان کرد: رفته‌رفته قدرت شبکه مقاومت افزایش یافته است به‌طوری که امروزه می‌توان به‌صراحت ادعا کرد هیچ رویدادی در غرب آسیا بدون درنظرگرفتن خواسته‌های شبکه مقاومت رخ نمی‌دهد.

امام‌جمعه الوند ادامه داد: برنامه گسترده‌ای طراحی شده بود تا مسئله فلسطین در جوامع اسلامی به حاشیه برود که با وقوع عملیات طوفان الاقصی این مسئله غیرممکن شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ