مردم ایران منتظر وعده صادق و سیلی به اسرائیل هستند

اقتصاد ایران: میامی- امام جمعه میامی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه گفت: مطالبه مردم ما از سپاه و نیروهای مسلح و اطلاعاتی و … این است که وعده صادق دوم به زودی محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع ضمن اشاره به موضوع فلسطین، تاکید کرد: تا قبل، نظم منطقه مطابق میل آمریکایی‌ها تنظیم شده بود اما شکست‌های اسرائیل در برابر حزب الله لبنان که با وجود دارد حمایت همه جانبه غرب، رخ داده بود شرایط جدیدی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه این شکست‌ها نشان داد که آمریکا دیگر تنها تعیین کننده مناسبات منطقه‌ای نیست، افزود: امروز هیچ رویدادی در غرب آسیا بدون در نظر گرفتن خواسته‌های محور مقاومت رخ نمی‌دهد.

امام جمعه میامی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: امروز در حال نزدیک شدن به پیچ حساس تاریخی هستیم و این برهه‌ای است که دیگر قدرت در دست آمریکا نیست.

عزیزی با بیان اینکه ابر قدرت مند عالم در عرصه پیشرفت ایران و خاور میانه و مسلمانان هستند که در رأس شأن شیعیان حضور دارند، بیان کرد: یکی از آخرین برنامه‌های آمریکا و اسرائیل پیمان ابراهیم و عادی سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی بود.

وی افزود: این برنامه تدوین شده بود که مسئله فلسطین در منطقه به حاشیه برود اما با وقوع طوفان الاقصی این مسئله غیرممکن بود از سوی دیگر ظهور محور مقاومت به رهبری ایران این موقعیت ویژه را در منطقه فراهم کرد که غرب آسیا از کنترل غیربومی‌ها خارج شد.

امام جمعه میامی ادامه داد: چند هفته‌ای از شهادت هنیه در تهران می‌گذرد و خواست و مطالبه مردم ما از سپاه و نیروهای مسلح و اطلاعاتی و … این است که وعده صادق دوم به زودی محقق و سیلی که به صورت صهیونیست‌ها می‌خورد، محکم‌تر باشد.

عزیزی با بیان اینکه مهمترین وظیفه ما در عصر غیبت انتظار امام عصر (عج) است، تاکید کرد: اگر کسی از ظهور عدل و رفاه بخواهد منتظر امام زمان (عج) نیست چرا که ما تنها باید ظهور خود ایشان را بخواهیم.

وی افزود: این انتظار اما چند وظیفه را هم بر عهده ما می‌گذارد که نخست شناخت امام عصر (عج) است و بدا به شیعیان علی (ع) که امام زمانشان را نشناسند همچنین معرفت به اهداف و آثار ولایت امام (عج) دیگر وظیفه شیعیان در عصر غیبت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ