اسرائیلی‌ها آینده شوم و شکست ذلت باری خواهند داشت

اقتصاد ایران: قزوین- نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: امروز اختلاف در سرزمین‌های اشغالی و در میان صهیونیست‌ها به حداکثر رسیده و اسرائیلی‌ها آینده شوم و شکست ذلت باری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهار کرد: تلاش برای فهم قرآن، شناخت ائمه و پای کار عدالت و خدمت به مردم از شاخصه‌های تقوا است.

وی عنوان کرد: و تلاش در باب جمعیت و فرزند آوری، مبارزه با طلاق و اختلافات اجتماعی و همچنین به معنای وحدت و برادری از دیگر شاخصه‌های تقوای الهی است.

امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه وعده خدا حق است و عملی می‌شود، اضافه کرد: هرکسی در نزد خدا امانت‌دار است و پای عدل و انصاف ایستاده سربلند و با عزت زندگی خواهد کرد.

وی با اشاره سالروز قیام 17 شهریور و کشتار مردم بی‌گناه تأکید کرد: این انقلاب با خون‌های مردم بی‌گناه به دست آمده و باید قدردان این عظمت‌ها و پیروزی‌ها باشیم که جز لطف حضرت حق هیچ توجیهی ندارد، خدا عنایت کرده که اکنون کار ما به اینجا رسیده است.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به سالروز درگذشت جلال آل احمد، ادامه داد: کتاب «غربزدگی» مهم‌ترین و مؤثرترین کتاب جلال آل احمد بود که در زمانی به تحریر درآمد که هیچ‌کس به این مفاهیم آشنایی و توجه نداشت اما امروز آدم‌هایی را داریم که به این بیماری مبتلا هستند و فکر می‌کنند که همه بیچارگی مردم با تکیه به اروپا و آمریکا حل می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز امضای قرارداد ننگین سازش میان ساف (سازمان آزادیبخش فلسطین) و رژیم اشغالگر تأکید کرد: این قرارداد و سازش مردم فلسطین را از پیروزی دور کرد و اگر آن روز به‌جای سازش، راه مبارزه را در پیش گرفته بودند امروز شرایط دیگری در کشور داشتیم.

امام‌جمعه قزوین بیان کرد: امروز اختلاف در سرزمین‌های اشغالی و در میان صهیونیست‌ها به حداکثر رسیده و نشان می‌دهد آینده اسراییل چیزی جز نابودی و شکست نیست و به‌زودی مقاومت اسلامی به پیروزی خواهد رسید و صهیونیست‌ها مجبور به فرار از سرزمین‌های اشغالی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها آینده شوم و شکست ذلت باری را در پیش دارند، بیان کرد: صهیونیست‌ها و ساکنان سرزمین‌های اشغالی باید هرچه زودتر بساط خودشان را از سرزمین مردم فلسطین جمع کنند.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به فرارسیدن روز وقف، از این سنت حسنه به‌عنوان راهی برای ماندگاری مال و اموال انسان نام برد و اضافه کرد: وقف سرمایه‌گذاری است و هرچقدر که در این مسیر سرمایه‌گذاری کنیم خدا پاداش مضاعف به ما خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن روز سینما یادآور شد: سینما بهترین فرصت برای اعتلای فرهنگ جامعه است و از این طریق می‌توان برای تبلیغ مقاومت اسلامی، فرهنگ ایمانی و قرآنی و مستحکم کردن پایگاه عدالت و قسط استفاده کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ