رئیس جمهور با تشریح نامگذاری دولت چهاردهم سوء تفاهم ها را رفع کند

اقتصاد ایران: اسلامشهر- امام جمعه اسلامشهر گفت: شایسته است رئیس جمهور محترم در این رابطه به تشریح هرچه بیشتر نامگذاری دولت چهاردهم بپردازد، تا برخی سو تفاهم‌ها برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه اسلامشهر با بیان اینکه ما همچنان به عملکرد دولت چهاردهم امیدواریم و امیدوارانه سخن می گوئیم، گفت: رئیس جمهور محترم دکتر پزشکیان، دولت خود را دولت وفاق ملی نام نهاد که البته در جامعه نیز این نام و شعار مورد استقبال قرار گرفت.

امام جمعه اسلامشهر افزود: البته در نامگذاری دولت چهاردهم که نیاز به توضیح بیشتر و به نوعی شفاف سازی است، تبیین و کارکرد وفاق ملی از منظر دولت جدید است.

برقراری گفت: شایسته است رئیس جمهور محترم در این رابطه به تشریح هرچه بیشتر نامگذاری دولت چهاردهم بپردازد، تا برخی سو تفاهم‌ها برطرف شود.

امام جمعه اسلامشهر همچنین بر لزوم توجه هرچه بیشتر به ظرفیت‌ها و حمایت از نیروهای شایسته داخلی بیش از گذشته تاکید کرد و گفت: در کشورمان در حوزه‌های مختلف از ظرفیت‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی برخوردار هستیم، که شایسته است با حمایت دولت جدید از نخبگان، جوانان و نیروهای توانای داخلی به رشد و شکوفایی هرچه بیشتر دست بیابیم.

وی به حاشیه سازی اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران و ارائه گزارش جهت دار به آژانس شورای حکام اشاره کرد و گفت: متأسفانه آژانس بین المللی انرژی اتمی با سوگیری نسبت به برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران تلاش دارد زمینه ساز افزایش تحریم‌ها شود، که قطعاً با سفر گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران و ملاقات وی با دکتر پزشکیان، دستاوردهای صلح آمیز هسته‌ای کشورمان برای وی بیش از گذشته تبیین خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ