تعاون منجر به ایجاد برادری، اخوت و صفا در جامعه می‌شود

اقتصاد ایران: سروآباد-امام جمعه سروآباد گفت: اهمیت تعاون به گونه‌ای است که درقرآن کریم نیز به آن اشاره شده و برادری، اخوت و صفا در جامعه ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سروآباد با تبریک ماه مولود و ربیع‌الاول و هفته تعاون اظهار کرد: دوازدهم ربیع‌الاول میلاد پیامبر اکرم (ص) و مظهر وحدت است و باید از خداوند طلب کنیم تا این همدلی و اتحاد بین مسلمانان ماندگار باشد.

وی با اشاره به اهمیت تعاون افزود: اهمیت تعاون به گونه‌ای است که درقرآن کریم نیز به آن اشاره شده و برادری، اخوت و صفا در جامعه ایجاد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: باید دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی باتاسی ازآیه پرمحتوایی تعاون نسبت به امت اسلامی غافل نباشند و برای فقر و کمبودهای بین مسلمانان تلاش کنند.

امام جمعه سروآباد از تلاش‌های مسوولانی که در سروآباد برای خدمت به مردم این شهر تقدیر کرد و یادآور شد: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌هایی در این شهر بودیم که پروژه آبرسانی یکی ازاین طرح‌های اثربخش بود.

ماموستا حسینی اعلام کرد: بسیاری از روستاهای سروآباد نیازمند آبرسانی هستند و امید می‌رود مسؤولان بتوانند تدابیر لازم را برای آبرسانی به روستاهایی که باکمبود آب مواجه هستند را بیندیشند.

وی با نفرین به دشمنان اسلام، آمریکای جهانخوار و اسرائیل بیان کرد: امروز شاهد کشتار زیادی در غزه و فلسطین هستیم ووقت آناست که وجدان‌های خفته بیدار شوند و زمینه دفاع از این مردم را فراهم کنند.

توجه به امر به معروف و نهی از منکر، ترویج درستی و راستی و دوری از گناه از دیگر موارد مطرح شده توسط امام جمعه سروآباد در خطبه‌های این هفته بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ