دشمن با جنگ هیبریدی به دنبال از بین بردن باورهای مردم است

اقتصاد ایران: شفت-  امام جمعه شهرستان شفت گفت: دشمنان با به راه انداختن جنگ هیبریدی به دنبال از بین بردن باورهای دینی و اسلامی مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع اول و آغاز امامت حضرت امام زمان (عج) اظهار کرد: این ماه بهار ماه‌ها محسوب می‌شود و برکات رحمت خداوند در آن پیدا است و ولادت پیامبر اکرم صلی الله به عنوان برترین شخصیت در این ماه واقع شده است از این رو باید آداب ماه ربیع را حفظ کنیم.

حکیمی گیلانی در ادامه با اشاره به اینکه ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم، گفت: مردم ما خصوصاً مردم محترم شهرستان شفت در محلات و روستاها مراسم‌های زیادی در این ایام برگزار کردند و از همه دست اندرکاران و خادمینی که در برگزاری مراسم‌ها یاری کردند تشکر می‌کنیم و ان شاءالله اجر خودشان را از اهل بیت علیه السلام دریافت بکنند.

خطیب نماز جمعه شفت در ادامه ضمن محکومیت اقدام قبیح سفارت استرالیا گفت: اقدام وقیحانه سفیر استرالیا در دفاع از همجنس‌گرایی و عدم احترام به قوانین اسلامی و داخلی کشور را به شدت محکوم می‌کنیم و این عمل اصلاً قابل توجیه نیست که جا دارد دولت و وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران قاطعانه و با جدیت تمام با سفیر استرالیا در تهران برخورد کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد دشمنان از جنگ نظامی به جنگ هیبریدی تغییر یافته است، گفت: دشمنان ما می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران در بعد نظامی، کشوری پیشرفته است و اگر اقدامی بکنند پاسخ محکمی دریافت می‌نمایند از همین رو به جهت از بین بردن باورهای دینی و اسلامی با استفاده از ابزار رسانه به انجام جنگ‌های فرهنگی و هیبریدی روی آورده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ