نباید دو قطبی در جامعه انقلابی و ایرانی شکل بگیرد

اقتصاد ایران: پاکدشت- امام جمعه پاکدشت گفت: دو قطبی در جریان انقلابی نباید باشد، در درون جامعه ایمانی و انقلابی نباید دو قطبی شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های نمازجمعه پاکدشت طی سخنانی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به تاسی از پیامبر هجرت و تبعید را پذیرفت تا در راستای حفاظت از اسلام، منجر به تشکیل حکومت اسلامی شود.

وی سپس با اشاره به فرا رسیدن ۱۷ شهریور و جانفشانی مردم در راستای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به شهادت رساندن مردم در روز ۱۷ شهریور در میدان ژاله تهران جمعه سیاه (خونین) نامگذاری شد و آن خون‌های پاک سرعت پیروزی انقلاب را افزایش داد و نقطه عطف انقلاب اسلامی شکل گرفت. این نقطه تلاقی مردم و اسلام شد.

امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: وظیفه همه ما در این روزهای حساس وحدت و همگرایی به دستور امام خامنه ای است و دولت چهاردهم را در امر تحقق و رفع مشکلات کشور یاری کنیم.

وی ادامه داد: باید کید دشمنان در ایجاد در هم پاشیدگی داخلی انقلاب شناخته شود و دوقطبی سازی از زمان خلقت بوده و همیشه این دو جریان حق و باطل وجود داشته است،.

جوکار افزود: آنچه که امروز مسئله است، این است، که دو قطبی در جریان انقلابی نباید باشد، در درون جامعه ایمانی و انقلابی نباید دو قطبی شکل بگیرد. محکم شدن انقلاب اسلامی باید به استکبارستیزی منجر شود.

وی سپس با اشاره به مسائل منطقه و جهان، گفت: امروز ایران اسلامی سایه اقتدار خود را در منطقه گسترش داده و چتر عظیمی بر منطقه مقاومت گسترانیده و اکنون دست برتر با جبهه مقاومت با وجود کشتار مردم بی گناه غزه و شهادت زنان و کودکان بیگناه در ۱۱ ماه سکوت استکبار جهانی شکل گرفته است.

جوکار گفت: امروز خود صهیونیست‌ها و تحلیلگران جهان می‌گویند نظام اسرائیل از داخل پوسیده و از بین رفته است، این همان تحقق کلام نورانی رهبر انقلاب امام خامنه ای در خصوص طوفان الاقصی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ