نزاع استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بر سر اسلام ناب محمدی است

اقتصاد ایران: انزلی- امام جمعه بندر انزلی گفت: نزاع استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بر سر اسلام ناب محمدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) پدر بزرگوار حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) در این بیان همه پیروان و شیعیانشان را امر به رعایت تقوا می‌فرمایند و اینکه در دین و عمل به دستورات دین اهل ورع باشید، ورع بالاتر از تقواست یعنی دقت بیشتر در رابطه با حدود الهی و رعایت حلال و حرام الهی در جامعه و زندگی، و ویژگی دیگر اینکه تلاش و کوشش کنید.

امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اینکه این روزها مجاهدت حضرت صدیقه طاهره (س) در دفاع از راه پیامبر اکرم (ص) و امامت و وصایت امیرالمومنین (ع) پس از شهادت پیامبر اکرم (ص) آغاز شده و تا ایام فاطمیه ادامه دارد، افزود: تمدن نبوی که پیامبر اکرم (ص) در طول تاریخ حیات شریفشان پایه‌گذاری کردند میراث گران بهایی بود که برای انسان‌ها و بشریت گذاشته شد اگرچه بعد از شهادت حضرت در این مسیر انحراف ایجاد شد و بواسطه این انحراف خسارت وارد شد و هنوز هم ادامه دارد اما جریان اصیل امامت و ولایت در جامعه نگذاشت این راه محو شود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه نزاع استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بر سر اسلام ناب محمدی (ص) است، تصریح کرد: آن‌ها با اسلام آمریکایی که مخالفتی ندارند کمکش هم می‌کنند و سلاح هم به او می‌فروشند، مشکل آن‌ها با راه اصیل دین و ولایت است.

خطیب جمعه بندرانزلی بیان کرد: دشمن اول در دین و آئین انسان‌ها و جامعه اسلامی اثرگذاری فرهنگی می‌کند، اول دین و ارزش‌های دینی و فرهنگ‌دینی‌شان را تغییر می‌دهد، اگر توانست این کار را انجام دهد بعد سراغ منابع و اموال و ثروت و ذخایر کشورهای اسلامی می‌رود و غارت می‌کند، البته خداوند متعال هیچگاه نمی‌گذارد زمین از حجت و دین و دینداران خالی شود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به حجم ورود مسافران در مناسبت‌ها و ایام تعطیل به گیلان اضافه کرد: پوشش نا مناسب برخی مسافران در مکان‌های مختلف علی الخصوص در سواحل عدم مدیریت فرهنگی مناسب را می‌رساند و نشان داد که متأسفانه دچار یک ولنگاری مدیریتی شده‌ایم.

خطیب جمعه بندرانزلی افزود: اصناف، اتحادیه‌ها، ادارات و مسئولان وظیفه دارند، کجا به وظیفه‌شان عمل کردند؟ چرا عمل نمی‌شود؟ اگر می‌شود چرا اثر نمی‌کند؟! لذا از این تریبون از دستگاه قضائی و مجموعه بازرسی می‌خواهم به این وضعیت نابهنجار اجتماعی و فرهنگی و ولنگاری‌های برخی مجموعه‌های مدیریتی که معلول ناکارآمدی و تعلل و بی‌انگیزگی مسئولین آن مجموعه‌ها هست ورود کند، اگر قرار باشد دستگاه‌های نظارتی و بازرسی و قضائی ناظر محترم باشند یا نتوانند اولویت‌های جامعه را تشخیص بدهد کارشان نتیجه‌ای نخواهد داشت.

خطیب جمعه بندرانزلی در پایان ضمن گرامیداشت هفته تعاون، اظهار داشتند: امیدواریم مسئولین مجموعه تعاون بتوانند وظایف خودشان را نسبت به اقشاری که ذیل مسئولیت آن‌ها قرار دارند اعم از تعاونی‌ها، کارخانه‌ها، کارفرماها و کارگران عزیز به بهترین وجه عمل کنند تا عدالت رسیدن به حق و آسایش و آرامش در زندگی کارگران عزیز محقق شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ